Žive barve, močne konture, kombinacije različnih tehnik in likovno predelana podobe, s katerimi nas obdajajo oglaševalci. Foto: Kunsthalle
Žive barve, močne konture, kombinacije različnih tehnik in likovno predelana podobe, s katerimi nas obdajajo oglaševalci. Foto: Kunsthalle

Dela umetnic Evelyne Axell, Christa Dichgans, Rosalyn Drexler, Jann Haworth, Dorothy Iannone in Kiki Kogelnik bodo pod naslovom Power up na ogled do 6. marca. S postavitvijo želijo reinterpretirati umetniško gibanje, ki so ga do danes večinoma povezovali z moškimi ustvarjalci. Močne barve in konture ter reducirane oblike, ki jih je mogoče videti pri moških predstavnikih tega gibanja, so značilne tudi za ženske ustvarjalke.
Razstavljenih je 200 del, na katerih se umetnice na kritičen in za popart značilen igriv način posvečajo velikim temam svojega časa, kot sta popularna kultura in politika. Kot moški kolegi se tem lotevajo z izjemno odkritostjo, humorjem in norčavostjo.