Weinberger se je s svojo novo razstavo, ki jo gosti Kunsthalle Ravensburg, posvetil analizi medijev. Potrošniki v množici medijskih informacij izgubljajo empatijo, raznolikost palete informacij pa se neprestano povečuje, v spremnem besedilu k razstavi razmišlja Herbert Köhler. "Posledice tega so med drugim omrtvičenje, pomanjkanje poguma, moči in brezciljnost. Zakaj torej toliko informacij, če pa te zaradi prevelike ponudbe niso več integrabilne v enem samem življenju? Komu je vse to še smiselno? Kakšna je funkcija informacije sploh?"
Ogovore na taka in podobna vprašanja Weinberger preoblikuje v izrazna umetniška dela. "Weinbergerjev vizualni jezik je slikovita zanka, ki jo spremljajo asociativni komentarji in kritična osvetljenost," še ugotavlja Köhler. "Čeprav ni vedno jasno, kaj je informacija in kaj kritika. Umetnik slednje ve: medijski svet je skoraj brezbrižen do informacij, mnenj in kritik. Pripada mu strategija predlagane pristojnosti in pretvarjanja začudenja in senzacionalnosti."
Vedno so ga zanimale temnejše plati družbene resničnosti
Uroš Weinberger (1975) je leta 2003 končal študij slikarstva in leta 2005 tudi podiplomski študij slikarstva na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani. Leta 2001 je prejel študentsko Prešernovo nagrado. Praviloma ustvarja olja na platnu večjih dimenzij, pa tudi manjše risbe z različnimi umetniškimi mediji. Občasno ustvarja tudi zvočne instalacije in videoinstalacije. Njegov slikarski slog je raznolik, čeprav je v glavnem figuralen, pa ga ne moremo kategorizirati v zgodovinske slikarske sloge. Bolj mu je všeč izraz "sodobno figuralno slikarstvo". Njegova dela spodbujajo družbeno ozaveščenost, ukvarjanje z lokalnimi in globalnimi vprašanji, ki vplivajo na naša vsakodnevna življenja. Živi in ustvarja kot samostojni kulturni ustvarjalec v Novem mestu in Ljubljani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje