Razstava Fotografije, ki jo v galeriji Lek odpirajo drevi ob 19. uri, bo na ogled do 11. septembra.
Borut Živulović tako s poklicnimi fotografijami kot tudi s posnetki, ki jih je ustvaril za svojo dušo in v njih še podrobneje razkril svojo ustvarjalnost, izkazuje visoko profesionalno obvladovanje fotografskega medija. To dopolni še z izrazitim čutom za estetske in likovnoizrazne vrednote. Ena od poglavitnih značilnosti dejavnosti, ki jo opravljajo fotoreporterji, je njihova tesna vpetost v aktualno dogajanje v vseh plasteh družbe: od politike, gospodarstva, vsakdanjega življenja do športa, kulture in sveta zabave, je ob razstavi zapisal likovni kritik Iztok Premrov.
"Delo tovrstnih fotografov je v prvi vrsti odvisno od trenutnih potreb javnega medija, v čigar 'službi' so. Zavezani so nenehnemu in kontinuiranemu iskanju odzivov na aktualne, za družbo pomembne dogodke, ki so v določenem trenutku v središču njene pozornosti," je še zapisal Premrov.
Borut Živulović se s fotoreporterstvom ukvarja že dobro desetletje. Ta poklic je na svoj način podedoval po očetu Srdjanu Živuloviću, prvem slovenskem fotografu, ki je leta 2016 za fotografijo prebežnikov na obrobju Brežic prejel Pulitzerjevo nagrado. Tako oče kot sin sta namreč povezana z eno najbolj prepoznavnih domačih fotoagencij Bobo, ki s svojimi fotografijami dosega tako dnevno časopisje kot novičarske spletne portale, med drugim tudi spletni portal RTV Slovenija. V kolektivu je tudi Borutov brat Žiga Živulović in še nekaj prepoznavnih imen fotoreportaže.
Borut Živulović že šesto leto sodeluje tudi z Reutersom, eno največjih novinarskih agencij na svetu. Zaradi njegovih fotografij podobe dogajanja v Sloveniji sežejo čez meje domovine, tudi na portale najbolj priznanih tujih medijev, kot sta The Guardian in New York Times.
Novinar Televizije Slovenija Nejc Furlan je spomnil, da je Borut Živulović tihi spremljevalec ključnih domačih dogodkov – od vrvenja po parlamentarnih hodnikih do spektakularnih posnetkov planiških letalcev. Leta 2020 je od blizu spoznal surovost nasilnih protestov v Ljubljani, kjer je bil v enem od njih napaden in poškodovan, lani pa je dokumentiral požar na Krasu in v objektiv ujel obraze izmučenih gasilcev. Fotoaparat ga spremlja tudi na dopustu. Živulovićeve fotografije sledijo toku časa, čas sam pa jih skozi leta opredeli kot verodostojen dokaz preteklosti, je še dodal Furlan.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje