"V pomenski napetosti, ki ni samo metaforični komentar ali interpretacija ali kontrapunkt predvidljivemu horizontu pričakovanj, temveč visokoenergetski fizični sunek – preden se možgani zavedo, kaj oči gledajo, telo ve: gleda (svoje) nevidno. Gleda (svoje) prepovedano. Gleda upor, svobodo, igro. Gleda zgodbo, v kateri se meje mogočega širijo. Gleda divjo misel, ki se misli brez besed – v podobi," so še zapisali.
Razstavo odpirajo nocoj v Mali galeriji Cankarjevega doma (CD). Obiskovalca bo popeljala skozi delo umetnice, ki se je izbrusila v upodabljanju političnih komentarjev, pri čemer spretno prepleta politični diskurz z intimno sfero vsakdanjega življenja, so opisali v CD.
Pesnica Barbara Korun je ob razstavi zapisala, da naslovnice umetnice Samire Kentrić "s svojo povednostjo in neposrednim nagovorom v trenutku vzpostavijo vez z gledalcem ter mu skozi prizmo uporabe jasnih in intenzivnih barv v na videz igrivem in lahkotnem tonu nedvoumno predajo močno sporočilo, ki se zrcali skozi podobe".
Naslovne podobe ne potrebujejo besed, da pritegnejo pozornost gledalca, zato so po besedah Barbare Korun "najučinkovitejše in najjasnejše sporočilo".
Grafični roman o odraščanju v času tranzicije
Vizualna umetnica in ilustratorka Samira Kentrić je diplomirala na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani. Podpisuje se pod tri grafične zgodbe: prvenec Balkanalije, avtobiografski grafični roman o odraščanju v času tranzicije, krajšo zgodbo Pismo Adni in pod grafični roman Adna.
Adna je neke vrste nadaljevanje zgodbe ilustrirane knjige Pismo Adni, v kateri poslovilno pismo in razmere, v katerih je spisano, končajo Adnino že tako ne brezskrbno otroštvo. Za svoje delo je med drugimi na 13. Slovenskem bienalu ilustracije prejela pohvalo žirije za likovne podobe iz risoromana Adna.
Na ogled bo do 20. septembra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje