Umetnice in umetniki, študentke in študentje Ana Likar, Teja Miholič, Lucija Rosc, Matej Mihevc, Maks Valenčič, Neža Knez in Tom Winkler tokrat nastopijo v vlogi arhivistov.
"Pri ustvarjanju svojih arhivov sami določajo ključe, s pomočjo katerih se odločajo, kaj ohraniti, kaj zavreči, zbrani material pa subjektivno interpretirajo, urejajo in prevajajo v dela," so zapisali v Kinu Šiška.
Med strukturo in reprezentacijo
Razstava, ki jo je kurirala Anne Tassel, usmerja pogled v arhive, ki omogočajo refleksijo relacij med dogodkom samim in tistim, kar za njim ostane, med strukturo vsakdanjega življenja in njegovo reprezentacijo v določenem obdobju.
Lucija Rosc in Neža Knez v svojih delih nostalgično brskata po družinskih arhivih. Prva iz najdenih fotografij, predmetov in lastnih risb ustvarja skulpture in kolaže, druga pa skozi stare družinske recepte preizprašuje naš odnos do spominov. "Vitrina Toma Winklerja v procesu iskanja popolnega produkta neselektivno hrani tako uspele kot neuspelo poizkuse produkcije."
Arhiv Mateja Mihevca polnijo na prvi pogled nepomembni izseki VHS-posnetkov televizijskega programa, najdenih v arhivu neznanca, Maks Valenčič pa s pomočjo metode Political Compass sistematično ureja tvite iz že obstoječega in vsakodnevno-vzhajajočega internetnega arhiva.
Teja Miholič beleženje svojega vsakdana prepušča naključju – v obdobju od septembra 2018 do aprila 2020 je v svoj "arhiv diptihov" vnašala krajše osebne zapiske vsakič, ko je na ulici naletela na zapuščen stol. V nasprotju s preostalimi Ana Likar z delom Nešteto tipalk bo potrebnih ne ustvarja lastnega arhiva, "temveč gradi subtilno podobo že obstoječe zbirke insektov, skrite sredi nakupovalnega središča, do katere nima zares dostopa," so še zapisali v Kinu Šiška.
Razstava bo v prostoru galerije Kamera v Kinu Šiška odprta do 4. julija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje