Ti prostori se uporabljajo za vpeljavo avtomatizacije procesov in napovedno analitiko, pri čemer krepijo ranljivosti, ki izvirajo iz dolgoletnih socialnih politik, povečujejo neoliberalne neenakosti in pospešujejo različne razsežnosti nekropolitike, so zapisali v Aksiomi.
Razstava, ki je nastala v okviru Platforme za sodobno raziskovalno umetnost konS, namreč raziskuje, "kako je družbeno uporabljeno tehnološko orodje ne le neposredno prepleteno z nerazrešenimi krivicami našega trenutnega sistema, pač pa dejansko pospešuje prehod k avtoritarizmu, ki je prisoten v tehnološki industriji sami, v politiki različnih držav in institucij in v vzponu skrajno desnih političnih gibanj".
Tarče obsežnega digitalnega nadzora in algoritmične optimizacije so tipično "okolja z malo pravicami", kjer so pričakovanja politične odgovornosti in transparentnosti nizka.
Kot protiakcija so predstavljene kolektivne prakse samoorganizacije, kjer slabši družbeni in politični položaj porodi solidarnost ne glede na razlike in onkraj modelov algoritmične vladavine.
Vizualna podoba in grafično oblikovanje je delo Jake Neona, 3D-animacijo je ustvaril Toni Mlakar.
Sanela Jahić (1980) je leta 2008 končala študij slikarstva na ALUO-ju v Ljubljani. V letu 2010 je kot štipendistka Ministrstva za kulturo Republike Slovenije končala podiplomski študij mednarodne smeri ”Umetnost v javnem prostoru in nove umetniške strategije” na Bauhaus Univerzi v Weimarju. Kot intermedijska umetnica gradi tehnološko podprte kinetične objekte in naprave. Njena umetniška praksa pogosto vključuje sodelovanje s strokovnjaki za strojništvo, avtomatizacijo, programsko opremo in elektroniko.
Razstava je odprta do 24. februarja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje