Na sejmu sodelujejo številni slovenski umetniki in umetnice ter več slovenskih prodajnih galerij. Po lani požetem velikem zanimanju organizatorji letos pričakujejo še večji obisk in prodajo umetniških del.
V osnovi Mariborski umetnostni sejem (MUS) si je za cilj postavil promocijo priznanih slovenskih umetnic in umetnikov ter nacionalno uveljavljanje sodobnih slovenskih in pa tudi mednarodnih vizualnih umetnosti. "Ključnega pomena za uveljavitev sodobne umetnosti in z njo tudi prodajnih priložnosti je predvsem prepoznavnost in prisotnost avtorjev na umetnostnem trgu, še posebej domačem, ki je še v razvoju," poudarjajo organizatorji.
S prodajno-promocijskim sejmom, ki bo letos potekal sedmič zapored, povezujejo raznolike umetniške akterje, cenilce umetnosti, kritike, umetnike, galeriste, zbiratelje, ljubitelje, umetnostne zgodovinarje, študente in dijake.
Epidemična resničnost
Pet let zaporedoma je sejem potekal v živo, v obliki sproščenega druženja in s strokovno-umetniškimi diskusijami, ki povezujejo obiskovalce in prisotne umetnike ter umetnice. "Zadnje leto pa nam je bilo zaradi epidemije fizično druženje onemogočeno, a navkljub vsemu bomo še naprej poskušali združevati umetnine, umetnice in umetnike iz ateljejev ter tudi strokovnjake s pomočjo videov, live streamov prek socialnih omrežij FB ter Twitter in pa tudi kanala YouTube," so navedli.
Lanski prodajno-promocijski spletni sejem je doživel velik uspeh in prepoznavnost. "Spletni obisk je bil odličen, pravzaprav proti pričakovanjem, prodali pa smo kar 40 umetniških del," so sporočili organizatorji. To so Zavod Naključje 7 na čelu z Jožetom Slačekom, umetniška vodja Nina Jeza ter sodelavci Jasmina Grudnik, Martina Frangež, Gregor Rojko in Petja Janžekovič.
Lani so izvedli tudi posebno akcijo z donacijo umetniškega dela zaposlenim v Univerzitetnem kliničnem centru (UKC) Maribor, letos pa prodajno-promocijsko ponudbo umetniških del Prešernovih nagrajencev in nagrajencev Prešernovega sklada ter del slovenskih umetnic. "V prihodnosti si želimo še več takšnih pop-up dogodkov, saj kažejo na to, da se prodaja umetnin spremlja skozi celotno leto, pa tudi obisk spletne strani je več kot zadovoljujoč prek celotnega vmesnega obdobja," pravijo.
Prihodnost bo hibridna
V prihodnje razmišljajo o hibridni izvedbi sejma Art-MUS, kar pomeni, da bi ga izvajali tako v spletni kot fizični obliki. "Izkušnja preteklega leta nas je namreč naučila, da so uporabniki željni obojega. Interesa med obiskovalci spletne strani, kupci, pa tudi samo radovedneži, ki morda le primerjajo cene umetnin ali še razmišljajo o nakupu, je veliko. In ker jim lahko na spletu ponudimo dela na prodaj skozi celotno leto, ne le v obdobju 'fizičnega' sejma, se zdi, da tovrstne priložnosti nikakor ne gre zamuditi."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje