Kot je ob razstavi zapisal Peter Cerovšek, ki razstavo kurira, je Sara Bezovšek lani z delom www.s-n-d.si festivalsko žirijo prepričala, predvsem pa šokirala gledalstvo z impresivnimi podobami grozljivih posledic uničevanja okolja in neskončnimi možnostmi našega izumrtja. "Čeprav je ukrepanje nujno, se večina ljudi, soočenih s katastrofo na vidiku, raje kot z iskanjem rešitev in spremembo načina življenja odloči za ponoven krog zanikanja in pobeg v lastni vsakodnevni mikrokozmos smisla, ki nam ga je vcepil kapitalistični sistem," je še zapisal kurator.
Kot dobitnica lanske festivalske nagrade grand prix se tokrat predstavlja s samostojno razstavo. V Projektni sobi SCCA-Ljubljana vizualna umetnica na ogled postavlja razstavo Nature is Healing/Narava se celi. V svojem prepoznavnem načinu 'skrolanja', s katerim pripoveduje in snuje dramaturgijo svojih spletnih projektov, razstava popelje od avtoričinih zgodnjih pa vse do najnovejših del, od špekulativnosti do virtualne resničnosti, od narave do atomske zime.
S kontrastom med rešitvijo in katastrofo, utopijo in dostopijo razstava gledalca sooča z vprašanjem, ali je izhod sploh še mogoč. Če se je v času zaprtja sveta zaradi pandemije covida-19 za hip zazdelo, da si okolje vendarle lahko opomore, je, kot zapiše Cerovšek, ponovni zagon gospodarstva "ta posrečen novorojeni hec, ki je globoko v sebi izdajal naivno upanje, da lahko narava vendarle reši samo sebe, zadušil, še preden je zadihal nekoliko čistejši zrak".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje