Špela Škulj, Kunming Zoo, 2018, analogna fotografija. Foto: Center in galerija P74
Špela Škulj, Kunming Zoo, 2018, analogna fotografija. Foto: Center in galerija P74

Umetniški kolektiv Small but dangers, ki ga sestavljata Mateja Rojc in Simon Hudolin, se predstavljata s postavitvijo, ki je zasnovana okoli težko prepoznavnih odlomkov, okruškov, ostankov sveta (instalacije, kolaži, dela na papirju, ready made objekti, dela na platnu, video), Špela Škulj pa s serijama Kunming Zoo (2018) in Svetlobne krajine: Rdeča zemlja (2018), so sporočili iz ljubljanskega Centra in Galerije P74.

Small but dangers na razstavi v avstrijski prestolnici skupaj postavljata stara in nova dela, s čimer kljubujeta neprestani težnji po novem, kar dodatno poudarja uporaba najdenih predmetov. Na drugi strani umetniško prakso Špele Škulj lahko označimo za osebni dokumentarizem – zanimata jo odnos med človekom in naravo, dihotomija pojmov narava in kultura, je o razstavi v dunajskem Korotanu med drugim zapisala kustosinja razstave Nina Skumavc.

Razstava bo na ogled do 20. februarja.

Hudolin in Rojc (1977) kot umetniški kolektiv Small but dangers (gre za namerno napačen zapis parafraze izraza "majhen, a silen") delujeta od leta 2004, ko sta diplomirala na Visoki strokovni šoli za slikarstvo v Ljubljani.

Small but dangers, Bio i nestao 3, 2021. modificirana ready-made umetnost. Foto: Center in galerija P74
Small but dangers, Bio i nestao 3, 2021. modificirana ready-made umetnost. Foto: Center in galerija P74

Small but dangers na zunanji svet projicira svoje lastno intimno in poetično, a hkrati tudi grobo in provokativno razumevanje banalnosti vsakdana – kot vizijo (destruktivne) moči brez primere, ki jo lahko ustvari en sam majhen subjekt. Za svoje umetniško delo sta že prejela nekaj nagrad, med drugim leta 2017 nagrado skupine OHO. Small but dangers se je doslej predstavil na številnih samostojnih in skupinskih razstavah v Sloveniji in tujini.

Špela Škulj (1982) ustvarja v polju sodobne fotografije in videa. Leta 2007 je diplomirala iz kulturologije na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. Njen izraz je najbližje osebnemu dokumentarizmu. Svoja dela je predstavila na samostojnih in skupinskih razstavah v Sloveniji in tujini. Poleg avtorskega dela deluje tudi kot gledališka tehnica in oblikovalka svetlobe.