"Še vedno je osrednji motiv ženska. Ženska, ki se ne boji moči svoje ženstvene ljubezni. Med motivi se prepletajo prilagodljivost ali neprilagodljivost, izkušnje radosti, bolečine, strahu in spoznanja, učinek pa še povečajo ob združitvi vizualne z ubesedeno umetnostjo," je povedala umetnica, ki je ena redkih dejavnih fotografinj pri nas, ki se posveča ženskim aktom.
V prvem (že razstavljenem) delu projekta Skoraj jaz je v objektiv ujela slovenske gledališke igralke Mojco Funkl, Ivo Krajnc, Vesno Pernarčič in Darjo Reichman, zdaj pa so se izbranim pridružile še Nana Milčinski, Edita Zelolepo in Saša Pavlin Stosic. Dela so do 24. septembra na ogled v galeriji MIK v Ljubljani.
Ovidiu Anton prevprašuje norme
V Kulturnem centru Tobačna 001 pa bodo drevi odprli razstavo romunskega umetnika Ovidiua Antona. Prekarno, zelo sodobno, subverzivno so besede, ki jih Anton izrisuje na papir in ki so zaradi svoje posplošene uporabe dejansko postale banalne. Kot je zapisala kustosinja razstave Alenka Trebušak, so vzete iz konteksta, tako kot so iz svojega okolja bivanja ekstrahirani tudi simboli za anarhijo. "Umetnik jih najde, fotografira in transformira: pozitiv postane negativ, spontano in hitro gesto izvornega grafita zamenja mukotrpno, dolgotrajno in monotono črtkanje, individualnost posamičnega znaka nadomesti uniformirana velikost, zidove urbanega okolja pa kompenzirajo stene galerije."
Kot opominja Trebušakova, sta v vseh Antonovih delih prisotna preoblikovanje in rekontekstualizacija. Tako med drugim znova uporabi zavržene gledališke scenografije, zaboje za sadje in palete. "Ovidiu Anton s humorjem prevprašuje norme, ki oblikujejo naš vrednostni sistem, najsi gre za mere, standarde, družbena pravila ali vrednote," še dodaja kustosinja. Razstava bo na ogled do 18. julija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje