V Koaliciji za trajnostno prometno politiko so na shodu, ki ga je organizirala skupnost Proti širitvi Dunajske ceste na družbenem omrežju Facebook, opozorili, da je načrtovanje ulic in dostopnosti z vidika avtomobilov relikt stare prometne paradigme.
"Ko ulični vrvež izpodrinejo avtomobili, nam ostanejo zgolj beton, onesnažen zrak in hrup. Ko postane ulica neprijetna za zadrževanje ljudi, izgubi socialni vidik in ostane brez 'duše'," poudarja koordinator Koalicije za trajnostno prometno politiko Matej Ogrin. Po njegovih navedbah je treba težiti k uravnoteženosti deleža vseh udeležencev v prometu, zato je treba zmanjšati število avtomobilov in povečati število pešcev in kolesarjev.
Prepričani, da bi širitev privabila nove avtomobile
Prepričani so, da širitev mestnih vpadnic v mesto privablja dodatne avtomobile in slabša razmere za kolesarjenje, pešačenje in javni potniški promet, s tem pa se ustvarja odvisnost od avtomobilov. Po Ogrinovih navedbah je vse to v nasprotju s cilji, zapisanimi v prometni strategiji Mestne občine Ljubljana.
Ob tem navajajo, da se v Ljubljani povečuje delež potnikov mestnega potniškega prometa ob hkratnem zmanjševanju števila voženj z avtomobili, zato širitev cest za nove vozne pasove nima smisla.
Namesto širitve Dunajske ceste v koaliciji predlagajo nadaljnje širjenje parkirišč po sistemu parkiraj in se pelji (P+R), nadaljevanje politike povezovanja obmestnih območij v sistem mestnega potniškega prometa, nadgradnjo infrastrukture za povečevanje pretočnosti javnega potniškega prevoza in spodbujanje nemotoriziranih oblik prometa. Prav tako predlagajo uvajanje politike nagrajevanja trajnostnih prihodov v mesto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje