Škoda na mostu, pod katerim lahko vozijo zgolj vozila, nižja od 3,4 metra, je bila po drugi nesreči ocenjena na približno 300.000 evrov. Foto: Televizija Slovenija (zajem zaslona)
Škoda na mostu, pod katerim lahko vozijo zgolj vozila, nižja od 3,4 metra, je bila po drugi nesreči ocenjena na približno 300.000 evrov. Foto: Televizija Slovenija (zajem zaslona)

Jekleno konstrukcijo so prejšnji teden v ponedeljek zaradi lažjega dostopa in posegov s posebnima dvigaloma prestavili na cesto, nekaj dni pozneje pa so jo znova namestili na železniški nadvoz. Železniški promet po nadvozu je nato prejšnjo soboto zvečer znova stekel, cesta, ki poteka pod njim, pa je ostala zaprta do dokončanja začasne rešitve – postavitve nove vertikalne signalizacije, ki je zaradi fluorescentne podlage bolj vidna od prejšnje.

"Po pregledu inšpektorja za promet in namestitvi nove vertikalne prometne signalizacije je cesta od solkanske karavle do uvoza v Industrijsko cono Solkan od danes popoldne ponovno odprta za motorni promet," so za MMC sporočili z Mestne občine Nova Gorica. Pod nadvozom je sicer, tako kot doslej, prepovedana vožnja za vozila, ki so višja od 3,4 metra.

Na novogoriški občini sicer predvidevajo, da bodo v prihodnje na tem odseku montirali tudi višinske panoje, a ob tem poudarjajo, da bi bila potrebna trajnejša rešitev. "Velika želja vseh, vključno z nami, z mestno občino, je – da bi lahko to poglobili. Ampak v tem trenutku to ne bo mogoče, vsaj ne do take globine, da bi lahko pridobili tisto višino – dodatnih 80 centimetrov oziroma dober meter, da bi zadostili normalnim pogojem za prevoz vseh tovornjakov," je za Televizijo Slovenija povedal podžupan Mestne občine Nova Gorica Marko Tribušon. Največja težava pri poglabljanju je sicer to, da podvozom poteka vsa infrastruktura – kanalizacija, vodovod, električna napeljava in telekomunikacijski priključki.

Ob tem bo sicer potrebna tudi trajna sanacija samega nadvoza. Da bo potrebna postavitev nove konstrukcije, so namreč s Slovenskih železnic sporočili že po prvi nesreči.

Dve nesreči v manj kot dveh mesecih

V manj kot dveh mesecih sta se sicer v podvozu zgodili dve podobni nesreči, ki ju je zakrivil isti voznik, 52-letnik iz severne Primorske. Prvič je 19. decembra s tovornjakom za prevoz betona, ki je bil previsok, tako močno trčil v konstrukcijo, da se je premaknila za približno 40 centimetrov. Na Slovenskih železnicah so konstrukcijo nato začasno sanirali in progo na relaciji Nova Gorica–Anhovo, ki je bila zaprta dober teden, znova odprli dan pred božičem.

Sorodna novica Voznik, ki je že dvakrat s tovornjakom trčil v isti most, ni bil pod vplivom substanc

Po drugi nesreči, ko se je 13. februarja pod železniški most zagozdil s tovornjakom s črpalko za beton, so policisti sprva sporočili, da je bil rezultat hitrega testa, ki so mu ga odredili zaradi suma vožnje pod vplivom prepovedanih drog, psihoaktivnih zdravil in drugih psihoaktivnih snovi, pozitiven.

A kot so s Policijske uprave Nova Gorica naknadno pojasnili pred enim tednom, toksikološka preiskava, ki so jo pri vozniku opravili v okviru strokovnega pregleda v šempetrski bolnišnici, ni pokazala prisotnosti prepovedanih drog, psihoaktivnih zdravil ali drugih snovi. Zoper voznika, ki v nobeni od nesreč ni bil poškodovan, so policisti podali kazensko ovadbo zaradi suma ogrožanje posebnih vrst javnega prometa.