Od leta 2025 do 2040 lahko pričakujemo širitev avtocestnega obroča okoli Ljubljane, ki med drugim predvideva širitev vpadnic v tripasovnice, ob tem pa tudi urejanje železniškega prometa.
Tudi po 90.000 vozil vsak dan polni prometno najbolj obremenjen cestni odsek v državi. "Vsi vozniki, ki stojimo v zastojih, ki se vozimo po ljubljanskem obroču in vpadnih cestah, jasno vidimo, da tako ne more iti več naprej," poudarja odgovorni vodja naloge Aleš Mlakar.
Najprej se bodo lotili dveh najbolj problematičnih vpadnih krakov – štajerskega med Krtino in Ljubljano ter primorskega med Ljubljano in Vrhniko. V prihodnjih mesecih bo padla odločitev: "Ali se bodo ti odseki pri obnovi obnovili na način, da bodo trije ožji pasovi in bo hitrost vedno 100 kilometrov na uro na teh odsekih," je poudaril vodja službe za upravljanje prometa pri Darsu Ulrich Zorin. Alternativa pa je, da bodo za voznike ob prometnih konicah odprli tudi odstavni pas.
Načrtovani tudi novi priključki
Načrtujejo tudi nove priključke Dragomer in Študa ter Barje na južni strani. Bolj zapletene rešitve pa jih čakajo na severu Ljubljane, kjer še preučujejo tri koncepte – poleg širitve obstoječe obvoznice še povezavo gorenjske in štajerske avtoceste prek Nemške ceste. Ali pa bi ta dva avtocestna kraka povezali še nekoliko severneje.
"Mi računamo – z optimizmom sicer, da bi se dokumentacija dala pripraviti v prihodnjih petih, šestih letih. To pomeni, da bi se dalo graditi po letu 2025. Investicija se recimo giblje med slabimi 600 milijoni evrov in dobro milijardo dvesto brez DDV-ja," je ob tem dejal Mlakar.
Za obvladovanje prometa okoli Ljubljane pa bodo vseeno potrebni še drugi ukrepi – kot je denimo preusmeritev tistih, ki se dnevno vozijo v Ljubljano, na železniške tire.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje