Da bi se nekdanji minister za javno upravo Boštjan Koritnik utegnil pridružiti vodstveni ekipi novega starega ljubljanskega župana Zorana Jankovića, so že pred lokalnimi volitvami pisali nekateri mediji. Ugibanja je župan Janković novinarjem zdaj potrdil. Ob tem je ponovil, da je bil Koritnik, ki je naloge ministra za javno upravo opravljal v kvoti nekdanje stranke SMC oziroma pozneje stranke Konkretno, zelo dober minister, s katerim so na občini zelo dobro sodelovali in ki je bil do Ljubljane in drugih občin korekten.
Glede končnega nabora področij, ki jih bo Koritnik pokrival, se župan s sodelavci še ni odločil, je pa, "da se ogreje", dobil polji šolstva in digitalizacije. Koritnik je povedal, da je bil, ko se je ideja o njegovem prihodu v vodstvo Mestne občine Ljubljana prvič pojavila, počaščen nad vabilom v ekipo, ki ima po njegovih besedah izjemne rezultate. Zanj je tako imenovanje čast in priložnost.
Glede svojih prioritet na področjih, ki sta mu bili za zdaj dodeljeni, je povedal, da bo najprej analiziral stanje, nato pa sprejel načrte. Ne želi namreč "pametovati o zadevah, s katerimi ni podrobno seznanjen". Je pa vseeno ocenil, da je področje šolstva v glavnem mestu zelo dobro urejeno.
Na vprašanje, kaj se mu v Ljubljani zdi najmanj in kaj najbolj urejeno, je Koritnik odgovoril, da se mu najbolj urejeni zdijo komunikacijski kanali, prek katerih lahko informacije o tem, kar je slabo urejeno, od občanov pridejo do župana in širšega vodstva. Takšnih mehanizmov v drugih občinah ne vidi veliko.
Najmanj urejena se mu medtem zdi možnost parkiranja v nekaterih delih prestolnice.
Janković je na to odvrnil, da Ljubljana preprosto ni v stanju vsem avtomobilom, ki so ali last Ljubljančanov ali pridejo dnevno v prestolnico, zagotoviti parkirišč. Najučinkoviteje bi bilo tako avtomobile spraviti na parkirišča P+R in pod zemljo. Spomnil je, da je občina že pred 10 leti stanovalcem sosesk ponudila zemljišča in pomoč pri gradnji garaž, a zanimanja ni bilo, saj je bila za stanovalce ocenjena vrednost gradnje parkirnega mesta previsoka.
Poslavlja se prvi mestni arhitekt Koželj, nejasna je usoda podžupana Crneka
Janković bo na naslednjih rednih novinarskih konferencah predstavil ostalo podžupansko ekipo. Je pa že razkril, da v njej ostajata njegova dolgoletna najbližja sodelavca Aleš Čerin in Tjaša Ficko. Čerin, ki sicer Jankovića v odsotnosti tudi nadomešča, bo zdaj med drugim pristojen za usklajevanja z vsemi listami v mestnem svetu.
Čeprav je Janković še jeseni za MMC dejal, da je "Janez Koželj sreča tega mesta", se dolgoletni podžupan ter prvi mestni arhitekt in urbanist iz MOL-a poslavlja. Koželj se je za predajo poslov dogovoril z mlajšim in večkrat nagrajenim arhitektom Rokom Žnidaršičem. Po Jankovićevih besedah se bosta Koželj in Žnidaršič dogovorila glede predaje, bo pa županu zelo žal, saj sta se s Koželjem resnično dobro ujela.
Glede podžupana iz vrst Gibanja Svoboda, s katerim naj bi Jankovićeva lista sodelovala v mestnem svetu, je medtem župan dejal, da "počakajmo". Usoda dosedanjega podžupana Dejana Crneka bo medtem po Jankovićevih besedah odvisna od vnovičnega glasovanja o predsedniku državnega sveta prihodnji teden. Drugi dom slovenskega parlamenta namreč v prvem poskusu ni dobil novega predsednika, Crnek pa bi bil v drugem poskusu še vedno lahko kandidat. Čeprav bi Janković rad videl, da Crnek ostane v mestni upravi, bi bil po njegovi oceni tudi odličen predsednik državnega sveta.
Je pa ljubljanski župan po ponedeljkovi prvi seji mestnega sveta, kjer njegova lista prvič v času njegovega županovanja nima absolutne večine, povedal, da imajo do konca leta vsi mestni svetniki čas, da se vpišejo v odbore in komisije, ki jih je skupaj 19, potem pa bo opravljen izračun glede predsedniških ter podpredsedniških mest. Januarja bo nato na seji mestnega sveta sledila potrditev članstva odborov, februarja pa bo prva vsebinska seja.
Skiroji Bolt se čez zimo umikajo iz prometa, omogočen večdnevni zakup parkirnine
Janković je sicer spregovoril tudi o nekaterih operativnih zadevah. Tako je napovedal, da bo po novem na parkiriščih P+R Barje, Dolgi most in Stanežiče mogoče plačati parkirnino za več dni, in sicer le z mobilno aplikacijo. Plačilo parkirnine z gotovino tako za ta namen ne bo mogoče, bo pa z gotovino še mogoče plačati dnevno parkiranje. Ob prenovi sistema parkomatov po mestu nameravajo tudi drugje preiti predvsem na plačilo s kartico in prek sistema Easy park.
Župan je povedal še, da bo ponudnik električnih skirojev Bolt skiroje za čas zime umaknil iz prometa, spomladi pa bodo nato zarisali postajališča za ta prevozna sredstva za kratkoročni najem. Do umika pa bo hitrost skirojev omejena na 15 kilometrov na uro.
Janković je obenem zatrdil, da se bo večkrat napovedovana rekonstrukcija nadvoza Dunajske ceste nad severno obvoznico, po novem letu vendarle stekla. Čeprav ni bilo pritožb na izbiro izvajalca, so zaradi prometnih razmer čakali na postavitev nadvoza na prenovljenem priključku Leskovškova cesta na območju BTC. Po novem letu bo stekla tudi temeljita prenova priključka Ljubljana Zahod na južnem delu obvoznice.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje