Električni vlaki bodo sicer danes med Ljubljano in Primorsko vozili še po letnem voznem redu. V torek, 1. septembra, pa jih bo več, saj bo uveljavljen zimski vozni red.
Medtem se bodo na železnicah lotili končanja sanacije še na železniški postaji Postojna, na voznem omrežju postaje Rakek in drugih manjših del. Te aktivnosti bodo končane predvidoma novembra.
Velika škoda po lanskem žledu
Žled je februarja lani močno poškodoval primorsko železniško progo, med Borovnico in Pivko pa je bilo vozno omrežje za napajanje električnih vlakov skoraj popolnoma uničeno. Kot je za TV Dnevnik poročala Elen Batista Štader, so na tem odseku kar 70 odstotkov vse vozne mreže - gre za drogove, vodnike in nekatere postaje - zgradili povsem na novo.
Slovenske železnice (SŽ) so takoj po žledolomu začele sanacijo in v nekaj dneh oba tira usposobile za vožnje dizelskih lokomotiv. Konec lanskega leta je bilo vozno omrežje sanirano na celotnem odseku med Koprom oz. Sežano in Logatcem, zamenjava električnih lokomotiv z dizelskimi pa je od takrat potekala na postajah Rakek in Borovnica.
Dela so nato nadaljevali na progi med postajama Logatec in Borovnica. Na tem odseku je po desnem tiru železniški promet z električno vleko stekel 18. junija, od takrat pa so dela potekala na levem tiru. Zdaj so se končala tudi ta, tako da bo po progi znova normalno stekel potniški promet.
Poleti so kljub sanaciji po primorski železniški progi že vozili sezonski vlaki, preostale vlake je SŽ na odsekih, kjer je potekala sanacija, nadomeščal z avtobusi.
Slovenske železnice (SŽ-Tovorni promet in SŽ-Potniški promet) so sicer zaradi omejitev pri odvijanju železniškega prometa, ki so nastale po lanskem žledolomu, imele več kot 24 milijonov evrov dodatnih stroškov. TV Slovenija je sicer poročala, da je sanacija skupno stala 40 milijonov evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje