Klicni center bo začel delo v sredo, 6. septembra, in bo deloval vsak delovni dan med 8. in 16. uro in ob sobotah med 8. in 13. uro. Ob morebitnih spremenjenih okoliščinah se lahko delovni čas klicnega centra temu prilagodi, sporoča vlada.
Namen klicnega centra, ki ga bo vodil Andrej Šter z ministrstva za zunanje in evropske zadeve, je centralizirano podajanje ažurnih, verodostojnih in celovitih informacij o obnovi po poplavah, ki so avgusta 2023 zajele skoraj dve tretjini Slovenije, ne glede na to, kateri resor je primarno odgovoren za zagotovitev informacij.
Klicni center bo namenjen tako obveščanju kot tudi ozaveščanju prebivalcev na prizadetih območjih, predvsem pa pomoči pri reševanju konkretnih situacij. Povratne informacije, ki jih bodo prejeli svetovalci v klicnem centru, bodo služile odločevalcem pri oblikovanju dodatnih ukrepov za učinkovitejšo pomoč na terenu.
Delo v klicnem centru bodo opravljali uslužbenci ministrstev in vladnih služb, ki so želeli pomagati prebivalkam in prebivalcem, ki so bili prizadeti ob poplavah. Sredstva za delovanje klicnega centra bodo zagotovila ministrstva in vladne službe v svojih finančnih načrtih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje