Regionalna cesta skozi Vipavsko dolino je bila doslej v primeru močne burje zaprta v celoti. Med Razdrtim in Ajševico je bila namreč vzpostavljena le eno vremensko območje, kar je pomenilo, da je bil promet zaprt tudi na predelih, kjer moč vetra ni presegla mejnih vrednosti. Tudi na prikazovalnikih hitrosti podatki niso bili merodajni, saj niso prikazovali trenutne hitrosti vetra na lokaciji, kjer so bili postavljeni, temveč najvišjo izmerjeno hitrost na enem od sedmih merilnikov.
Prikazovalnikov hitrosti vetra zdaj ne bo več, nadomestili jih bodo elektronski znaki, ki bodo voznike obveščali le o zapori posameznega dela regionalne ceste, kjer bo veter premočan. Po novem so jo namreč razdelili na štiri vremenska območja: prva bo med Razdrtim in Vipavo, druga med Vipavo in Ajdovščino, tretja med Ajdovščino in Selom, zadnja pa med Selom in Ajševico.
Na Direkciji za infrastrukturo so povedali, da so vsako vremensko območje že opremili z dvema merilnikoma vetra in ustreznim številom elektronskih znakov - te so postavili na enajstih lokacijah. Niso pa pojasnili, kdaj bo začel sistem tudi dejansko delovati. Neuradno naj bi ga vzpostavili do konca leta. Prenova je ocenjena na 360.000 evrov.
Odprto pa ostaja vprašanje, kdaj se bo nadaljevala rekonstrukcija skoraj osemkilometrskega odseka regionalne ceste čez Rebrnice. Projekt so razdelili na pet faz. Prvo, ki je predvidevala obnovo dober kilometer in pol dolgega dela cestišča, so končali že leta 2013 in zanjo porabili skoraj 930.000 evrov. Kot pojasnjujejo na direkciji, pa nadaljevanje prenove trenutno ni predvideno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje