Nelegalni privezi v slovenskem morju so problematični, ker predstavljajo veliko nevarnost za onesnaženje okolja, saj se ob vsaki večji nevihti z nedovoljenih privezov vedno odtrga kakšno izmed plovil, ki ga naplavi na obalo, s tem pa sta povezana možnost razbitja in potopitve plovil ter posledično onesnaženje z olji, gorivom in plastiko ali odmetavanje odpadkov in hrane iz plovil, so za STA pojasnili na Upravi za pomorstvo.
Takšna sidrišča oz. privezovališča poleg tega ogrožajo varnost plovbe, saj niso označena, prav tako lastniki svojih plovil velikokrat ne označijo v skladu s predpisi.
Koper, Ankaran in Strunjan
V slovenskem morju so imeli na območjih Kopra, Ankarana in Strunjana tri večja nelegalna sidrišča. Tisto pred mestnim pristaniščem Koper so lani v celoti odstranili, hkrati so odstranili 18 plovil. V Valdoltri so odstranili 28 plovil, na območju pa jih je trenutno še 18. V Strunjanu so odstranili 15 plovil, trenutno jih je tam še osem.
Preden so začeli urejati nelegalne priveze, je bilo skupno število tovrstnih stalnih plovil med 80 in 100, med poletno sezono pa tudi več.
Do zdaj so na upravi za pomorstvo z morskega dna odstranili 137 nedovoljenih priveznih betonskih blokov in tako preprečili ponovno privezovanje starih in novih plovil. To aktivnost ter pozivanje lastnikov o odmiku plovil in izdajanje glob bodo dosledno nadaljevali tudi letos.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje