investicijske konference ena največjih nepremičninskih priložnosti v centru Ljubljane.
Stanovanjsko-poslovni kompleks Tobačna mesto se je leta 2015 znašel v stečajni masi podjetja Imos-G, Erman pa zanj zavezujoče ponudbe zbira do 21. oktobra. Izhodiščna cena je postavljena pri 26,5 milijona evrov. Kot je na konferenci pojasnil Erman, gre za že tretji postopek, saj sta bila prva dva neuspešna.
Prodaja bi se lahko po Ermanovih besedah končala še letos, a mora zato ponudnik ob oddaji ponudbe plačati določeno varščino. Stečajni upravitelj sicer meni, da je prodaja kompleksa kot celote smiselna, saj se tako lahko proda vse premoženje stečajnega dolžnika, kupec pa lahko nadaljuje projekt, kot je bil zastavljen.
Za nakup se zanima nemška družba VG Dienstleistungen UG, katere direktor Vincenc Grabnar je poudaril predvsem zapleteno slovensko zakonodajo, ki bi jo bilo treba po njegovem mnenju spremeniti.
Ohranili bi kulturno dediščino
Direktor podjetja Dekleva Gregorič arhitekti Aljoša Dekleva je predstavil vizijo podjetja za razvoj Tobačne mesta. Kot je pojasnil, območje danes poznamo kot relativno prazen prostor, ki predstavlja veliko količino prostih površin. Po njegovem mnenju pa gre za eno takšnih območij v neposredni bližini mestnega jedra, ki lahko postane svoje jedro.
Kot je pojasnil, je bila sicer osnovna misel pri zasnovi projekta ta, kako ohraniti kulturno dediščino projekta, del območja revitalizirati v obstoječem duhu in del območja nameniti gradnji novih površin. Znotraj tega bi se zvrstilo tudi več manjših trgov v trikotni obliki, ki bi se med seboj povezovali.
Grabnar je dejal, da bi v sodelovanju z družbo Dekleva Gregorič arhitekti projekt nadaljeval, vendar pa v nekoliko manjšem obsegu.
Potreben nov dogovor z občino
Po besedah Ermana je sicer za izvedbo projekta potreben nov dogovor z Mestno občino Ljubljana, med drugim glede komunalnega prispevka. Danes gre predvsem za vzdrževanje gradbene jame, zato je čimprejšnja prodaja nujna, je poudaril.
Boštjan Blatnik iz družbe ABC nepremičnine, ki je organizirala konferenco, je pojasnil, da se s projektom ukvarja že od leta 2004, čeprav je podjetje Imos svojo zgodbo končalo, pa je projekt še vedno zelo zanimiv. Meni, da je treba premisliti o tem, komu zadevo prodati, saj razvoj Tobačne mesta ne bo šel v pravo smer, če bo projekt prodan takemu kupcu, ki ne ve, kaj želi.
Cilj je, da bi s programsko shemo Tobačne mesta odgovorili na potrebe vseh deležnikov oz. bi poskrbeli za vse, ki bi področje uporabljali, da bo prostor za njih privlačen in se bodo na njem dobro počutili, je sklenil.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje