Predlog je pred kratkim sprejel svet za motošport pri Fii, danes pa ga je potrdila še strateška skupina formule ena, v kateri so poleg predstavnikov krovne zveze še predstavniki vodstva tekmovanja in moštev.
Novo pravilo ima dve omejitvi: da mora dirkač, ki doseže najhitrejši krog na dirki, na koncu končati med prvo deseterico, da je upravičen do dodatne točke, točka pa bo štela tudi v konstruktorski seštevek njegove ekipe, a le če na dirki ne bo dobil nobene kazni.
"To pomeni, da bo na voljo 21 dodatnih točk v sezoni. Ta novost bo nedvomno pomenila tudi drugačno strategijo in načrtovanje taktike za dirkače, ki bodo vozili v prvi deseterici," je novost utemeljila Fia.
Bottas bi končal dve mesti višje
Če bi takšno točkovanje uvedli že lani, bi z njim največ pridobil drugi Mercedesov voznik Valtteri Bottas. Lani je imel sedem najhitrejših krogov, s sedmimi dodatnimi točkami pa bi namesto na petem mestu seštevka SP-ja (247 točk) končal dve mesti višje, saj bi prehitel Maxa Verstappna (249) in Kimija Räikkönena (251).
Uvedba točkovanja za najhitrejši krog ne bo popolna novost, saj so med letoma 1950 in 1959 točke za te dosežke že podeljevali. Leta 1958 si je Mike Hawthorn tudi s pomočjo tega pravila privozil naslov prvaka, saj je imel na koncu sezone le točko prednosti pred rojakom Stirlingom Mossom, v sezoni pa dva najboljša kroga na dirki.
Nova sezona se bo začela konec tedna v Melbournu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje