Leto dni po tem, ko mu je počena zadnja desna guma preprečila zmago v Bakuju, je Valtteri Bottas le slavil v Azerbajdžanu. Precejšen del naloge je opravil že v kvalifikacijah, ko je za slabih šest stotink sekunde 'pole' speljal največjemu tekmecu, moštvenemu kolegu Lewisu Hamiltonu.
Dirko je nato v nedeljo odpeljal pravzaprav brezhibno. V primerjavi s Šanghajem je tokrat zadržal vodilni položaj, odbil je vse Hamiltonove napade na začetku in koncu dirke, s peto zmago v karieri je tudi znova zavzel vrh skupnega seštevka za svetovno prvenstvo v formuli ena.
Bottas: Boj z Lewisom bo neizprosen
"Zmaga mi veliko pomeni. Ekipa se je znova izkazala, vsi svoje delo opravljamo z odliko. To je šele moja peta zmaga," je po dirki dejal presrečni Bottas, ki je letos resno vrgel rokavico Hamiltonu. Ta je po letu 2016 znova dobil resnejšega tekmeca v kraljici motošporta. "Boj z Lewisom bo neizprosen. Osvojiti moraš vsako točko, ki je na voljo. Naredil je vse, da bi zmagal. Osredotočiti sem se moral predvsem nase in na svoje dirkanje. Dirkal sem od zavoja do zavoja, o tem, koliko krogov je še do konca, nisem razmišljal," je še povedal 29-letnik iz Nastole, ki si z letošnjimi predstavami rešuje dirkaški sedež pri serijskem konstruktorskem prvaku.
Hamilton na uvodu premalo agresiven
Dvojno zmago je z drugim mestom Mercedesu prinesel Lewis Hamilton, s čimer je nemško moštvo s sedežem v Veliki Britaniji postavilo nov mejnik v formuli ena – do danes še nobenemu moštvu ni uspelo sezone začeti s štirimi dvojnimi zmagami. Hamilton s svojim nastopom po dirki ni bil pretirano zadovoljen. "Odrezal sem se pod pričakovanji. Ne gre za to, da tu ne maram dirkati, preprosto mi je na tem dirkališču težko. V zaključku dirke sem bil potem nekoliko hitrejši, a prepozno za morebitno zmago," je dejal Hamilton, ki je bil morda v uvodnih dveh zavojih dirke po dobrem štartu malce premalo agresiven. Bottasu je pustil več prostora v zavojih, Finec je to izkoristil in zadržal vodilni položaj. "Vseeno je Valtteri danes dirkal odlično in si zmago popolnoma zaslužil," je priznal petkratni svetovni prvak.
Ferrari znova brez boja za zmago
Zgodba se letos ponavlja iz dirke v dirko. Ferrari dirkaški konec tedna začne kot rahel favorit, a na dirki smetano pobereta mercedesa. Enako je bilo tudi v Azerbajdžanu, kjer moštvu iz Maranella dolge ravnine uličnega dirkališča niso kaj prida pomagale. Oba ferrarija sta imela težave pri ogrevanju najmehkejše različice gum, kar je po dirki priznal tudi tretjeuvrščeni Sebastian Vettel. "Osvojili smo tretje mesto in čaka nas še veliko dela, toda v tem trenutku smo z dirkalnikom iztržili največ," je dejal Nemec, ki se zaveda, da je pred njim še veliko dela, če želi ujeti in premagati za zdaj popolna mercedesa. "V Barceloni ne bomo favoriti. Obetajo se izboljšave dirkalnika, storiti moramo vse, da jih ujamemo," je še dodal.
Leclerc (pre)dolgo vztrajal s srednje trdimi gumami
Še najbolj se je od prej omenjene trojice izkazal Vettlov moštveni kolega Charles Leclerc, ki je dirko začel z osmega štartnega položaja, po slabšem štartu je padel na deseto mesto, nato pa z izjemnim dirkanjem na srednje trdih gumah začel svoj pohod proti vrhu. V nekem trenutku je bil več kot sekundo na krog hitrejši od vseh tekmecev, a za oder za zmagovalce preprosto ni imel možnosti. Tako kot Vettel je imel tudi on po prvem postanku težave z ogrevanjem najmehkejše različice gum, na koncu je po drugem postanku z njimi le odpeljal najhitrejši krog in se vsaj za silo potolažil z dodatno točko. "Najbrž obstaja razlog, da sem moral na srednje trdih gumah vztrajati toliko časa. Pred kakršnim koli komentiranjem si moram ogledati telemetrijo," je uvodoma dejal Monačan, ki je moral celo varčevati gume pred prvim načrtovanim postankom. "Lahko bi dosegli boljši rezultat. Moštvo ni krivo, kriv sem jaz s tisto neumno napako v kvalifikacijah, zaradi katere si še zmeraj razbijam glavo. Vrnil se bom močnejši," je še obljubil 21-letnik.
Verstappna ohladitev stala stopničk
Max Vertappen je bil z red bullom znova tik za najboljšo trojico. Nizozemec je imel razmeroma mirno dirko, iz Red Bullovega dirkalnika je iztržil maksimum, bil je celo v položaju za boj za stopničke, a so se njegovi upi razblinili ob aktivaciji virtualnega varnostnega avtomobila po odstopu moštvenega kolega Pierra Gaslyja. Tedaj je bil na progi zelo hiter, nanizal je nekaj najhitrejših krogov, potem pa konec. "Zaradi virtualnega varnostnega avtomobila smo morali upočasniti, moje gume so se precej ohladile. Morda je naš dirkalnik za to bolj občutljiv od drugih. Ne vem. Dejstvo je, da imamo z oprijemom kar nekaj težav. Ko se je dirka normalno nadaljevala, sem imel velike težave z oprijemom, drsel sem po stezi. Če nimaš oprijema, ne moreš dirkati na polno," je dejal Verstappen.
Formula ena se zdaj seli na zahod, čez 13 dni se bodo dirkači merili na dirki za VN Španije v Montmelu pri Barceloni. Lansko dirko je dobil Hamilton pred Bottasom in Verstappnom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje