Slaščičarka Katalin Benko iz mesta Veresegyhaz se je odločila za svoj "prispevek" k debati glede cepiv proti covidu-19: zasnovala je namreč različne kreme, ki jih je okrasila z raznobarvnimi želeji in jih poimenovala po najprepoznavnejših cepivih. "Tukaj lahko ljudje med cepivi izbirajo," je poudarila "razliko" med dejanskim cepljenjem in sladkimi pregrehami, ki jih ponuja, in dodala: "Poleg tega ni nobene zahteve po predhodni najavi ali registraciji."
Pa še nekaj je pri njenih Pfizerju, AstraZeneci, Sputniku drugače kot pri pravih: "Ni nobenih stranskih učinkov, razen nasmeška na obrazih kupcev."
Če bi se kupec prepogosto cepil z vsemi ponujenimi ‒ od pomarančnega sladko-kislega Sinopharma do limonove AstraZenece ali zelenega Pfizerja z okusom čaja matcha ‒ bi verjetno kaj hitro opazil še kakšen drug stranski učinek.
Na Madžarskem, kjer so do zdaj po pisanju Reutersa porabili 4,6 milijona odmerkov cepiv za covid-19, so v skladu s cepilno strategijo najprej prišli na vrsto starejši, zdaj pa posameznike cepijo po predhodni registraciji oz. prijavi. Ljudje sicer ne morejo izbirati, katero cepivo bodo dobili ‒ to jim je dodeljeno na podlagi njihove starosti in zdravstvenega stanja.
V zadnjih tednih so na družbenih omrežjih vzniknile številne podporne skupine, v katere so združeni posamezniki, ki so ali še bodo dobili posamezno cepivo. Izmenjujejo si izkušnje, se spodbujajo pred cepljenjem in si delijo nasvete za blaženje morebitnih neželenih učinkov, še piše Reuters.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje