Blizzard Entertainment je dolgo veljal za nedotakljivo ime v svetu računalniških iger, predvsem zaradi priljubljenosti njihove spletne igre World of Warcraft. Zadnje leto pa se čarobni svet podjetja vse bolj podira. Načeli so ga namreč slabi poslovni rezultati in ogromen škandal glede delovne kulture v podjetju.
Po poročanju AP je ta zdaj odnesel dolgoletnega člana uprave podjetja in predsednika od leta 2018, J. Allena Bracka. Nekdanje zaposlene mu očitajo nedejavnosti pri odpravi toksičnega delovnega okolja, polnega seksizma in spolnega nadlegovanja.
Zadnje tedne na dan prihaja vedno več grozljivih obtožb in podrobnosti o tem, kako so določeni zaposleni v podjetju ravnali s sodelavkami. Poleg številnih opazk in nezaželenih telesnih stikov so na primer organizirali tako imenovane cube-crawle, na katerih so se zaposleni najprej napili, nato pa hodili od ene pisarniške celice do druge in nadlegovali sodelavke.
Obtožbe so najbolje strnili tožilci zvezne države Kalifornije, ki so proti podjetju vložili tožbo zaradi omenjenih zlorab. "Vodilni v podjetju so dolgoročno in sistematično spodbujali mačistično frat-boy kulturo, zaradi katere so trpele številne zaposlene v podjetju. Tisti ljudje, ki bi morali ustvarjati pozitivno delovno okolje v podjetju, so aktivno sodelovali pri njegovem zastrupljanju."
Padec velikana
Težko je v besedah opisati ogromen vpliv in ugled, ki ga je podjetje Blizzard uživalo med ljubitelji videoiger. Več fantazijskih svetov, ki so jih v začetku tega tisočletja ustvarili v podjetju, kot sta Warcraft in Starcraft, še vedno spada med najbolj kultne in priljubljene franšize na svetu. Podjetje je leta 2004 s svojo igro World of Warcraft prebilo led množičnega spletnega igranja iger, in igra je, kljub zavidljivi starosti, še vedno ena najbolj priljubljenih na trgu.
Dolgo je veljalo, da je Blizzard praktično nedotakljiv in da se ne more zmotiti. A leta stagnacije, pomanjkanja inovacij in novih zanimivih projektov so v zadnjih letih močno načela njihov ugled. Ljubitelji so vedno glasneje izražali svoje nestrinjanje s politikami podjetja, ki so se jim vedno bolj zdeli le polovično dokončani poskusi molže projektov, ki so jih ustvarili pred desetimi leti. Tej podobi gotovo ni pomagala združitev s podjetjem Activision, ustvarjalcev priljubljene strelske igre Call of Duty, ki imajo podoben sloves.
Dokončen signal, da je s smerjo podjetja nekaj resno narobe, pa je prišel lani v času pandemije. V letu, ko so številni pod prisilo preživljali večino časa doma in je preostanek industrije videoiger cvetel, je podjetje izgubilo približno 30 odstotkov odstotkov svojih uporabnikov. Mnogi so se zato že ob začetku leta spraševali, ali bodo slabi poslovni rezultati v podjetju končno spodbudili zamenjavo vodstva in razkritje okostnjakov v omarah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje