Nepozabno VIP doživetje finala Lige prvakov bo omogočeno tudi dvema srečnežema iz Slovenije, saj vse do 8. maja do polnoči poteka nagradna igra blagovne znamke Heineken.

Obstajajo nagrade, ki ti jih lahko zagotovijo skoraj vsi, in nagrade, ki ti jih lahko zagotovi le Heineken. In prav takšna nagrada je VIP doživetje Lige prvakov za 2 osebi, ki vključuje VIP vstopnici za finale Lige prvakov po lastni izbiri, ekskluzivne Heineken aktivnosti, kot so večerna druženja in zabave ter ogled mesta, hotelsko nastanitev ter brezplačne letalske in taksi prevoze. Izberete si lahko ogled ženskega finala, ki bo 24. maja v Lizboni, ali moškega finala, ki bo 31. maja v Münchnu.
Možnost za osvojitev VIP izkušnje Lige prvakov le še do 8. maja!
Vas zanima, kako lahko sodelujete? V trgovini SPAR kupite pivo Heineken, obiščite spletno mesto Heineken nagradne igre, izberite finale UEFA Champions League, ki si ga želite ogledati, naložite fotografijo računa, vnesite svoje podatke … in navijajte! 9. maja morda prav vi osvojite eno od več kot 200 nagrad omejene izdaje.

VIP nogometna izkušnja tudi od doma
Med atraktivnimi nagradami je tudi ureditev pravega »navijaškega brloga«, ki bo petim srečnežem omogočil ogled nogometnega spektakla iz popolnega udobja njihovega doma. Nagrajencem bo namreč Heineken na dom dostavil nov televizor, namizni nogomet, vreči za sedenje, mini hladilnik ter zalogo piva Heineken in Heineken 0.0. In kaj je še boljše? Po sodnikovem žvižgu za konec tekme pa lahko obdržite prav vse!

Za prave navijače je dobro le najboljše
Blagovna znamka Heineken jemlje prave navijače zelo resno, zato so njihove navade pred časom tudi temeljito raziskali. "Ugotovili smo, da gre za strastne posameznike, ki vstanejo tudi sredi noči za ogled tekme, si vzamejo dopust, odpotujejo na drug konec sveta ali več ur čakajo na dežju, da ujamejo en pogled na svojega idola. Nekateri so tako predani, da celo na svoj poročni dan spremljajo nogomet, vemo celo za mamo iz Združenega kraljestva, ki je svojega sina poimenovala kar po celotni nogometni ekipi, tako da ima fant zdaj 16 imen,« pojasnjuje Katja Sabadin, brand managerka blagovne znamke Heineken v Pivovarni Laško Union.
Ste med pravimi navijači tudi vi? Sodelujte v nagradni igri in preverite svojo srečo!