Novi digitalni ambasador obeta še boljšo uporabniško izkušnjo in še večjo odzivnost v prednakupnem procesu, klepet z njim pa je omogočen 24/7 na naslovu https://aichatbot3008.peugeot-slo.si/.

Foto: P Automobil Import d.o.o.
Foto: P Automobil Import d.o.o.

Peugeot 3008 z unikatnim pristopom in inovativnostjo

Digitalni ambasador za Peugeot 3008 komunicira z nekoliko drugačnim tonom in pristopom kot njegov "manjši brat" za model 2008. Če je Peugeot 2008 navdušil z energičnim in igrivim pristopom, digitalni ambasador za Peugeot 3008 prinaša bolj prefinjeno komunikacijo, ki odraža vrhunsko zmogljivost in eleganco tega prestižnega SUV-ja. Vse interakcije so zasnovane tako, da še bolj olajšajo prednakupno raziskovanje, svetovanje in informiranje uporabnikov na način, ki jim najbolj ustreza.

Digitalni ambasadorji kot ključni gradnik prihodnosti

"Veseli smo, da lahko z digitalnimi ambasadorji našim strankam ponudimo sodoben, brezhiben in dinamičen način raziskovanja in spoznavanja vozil. Z našim novim orodjem za Peugeot 3008 želimo še bolj olajšati prednakupne procese in kupcem omogočiti, da na enostaven in interaktiven način pridobijo vse potrebne informacije, ki jih potrebujejo za svoje odločitve," je ob lansiranju novega digitalnega ambasadorja zaključil Adam Kavšek, direktor P Automobil Importa.

Foto: P Automobil Import d.o.o.
Foto: P Automobil Import d.o.o.

Pogovor z digitalnim ambasadorjem – prihodnost nakupa avtomobila

Stranke lahko zdaj prek platforme stopijo v stik s svojim priljubljenim modelom kadarkoli in kjerkoli, kar jim skozi intuitiven pogovor omogoča bolj personaliziran in dinamičen proces raziskovanja ter sprejemanja odločitev. S to tehnologijo Peugeot še naprej postavlja nove standarde na slovenskem avtomobilskem trgu, saj kupcem omogoča, da poklepetajo tako s Peugeot 2008 kot tudi zdaj s Peugeot 3008. Klepet z ambasadorjem za model 3008 je omogočen 24/7 na naslovu https://aichatbot3008.peugeot-slo.si/.

Peugeot kot prva avtomobilska znamka, ki gradi modele digitalnega ambasadorstva

Peugeot v Sloveniji je tako prva avtomobilska znamka na trgu, ki je z uporabo umetne inteligence vzpostavlja proces digitalnega ambasadorstva in naredila korak naprej v prihodnost, pri čemer že snuje nove inovacije, s katerimi bo še naprej dvigovala standarde na področju uporabniške izkušnje. Digitalnega ambasadorja za Peugeot 3008 so v Peugeotu tako kot njegovega predhodnika razvili v sodelovanju s strokovnjaki za pogovorno umetno inteligenco laboratorija Retoba.