Skrb vzbujajoča statistika

Žal so pogoste spremljevalke staranja tudi številne zdravstvene težave in fizične ovire. Zato običajne aktivnosti v lastnem domu, v trenutku nepazljivosti, lahko povzročijo nesrečen zdrs in na videz nedolžen padec ima lahko, zaradi predolgega čakanja na pomoč, tudi hujše posledice. Kot nalašč v takšnih primerih ni v bližini nikogar, ki bi nam lahko pomagal. Skrb vzbuja statistični podatek, da v Sloveniji pogosto traja tudi več ur, preden nam pomoč lahko zagotovi naključni obiskovalec, sosed ali sorodnik. Strah pred tem, da si pomoči v primeru nenadne slabosti ali padca ne bomo mogli pravočasno zagotoviti, postaja zato stalno prisotna in hromi našo aktivnost.

Foto: Telekom Slovenije
Foto: Telekom Slovenije

Varno v domačem okolju z E-oskrbo Telekoma Slovenije

Skladno z dolgoročnimi cilji zagotavljanja dolgotrajnega samostojnega bivanja v domačem okolju je Telekom Slovenije po vzoru dobrih praks v tujini razvil storitev E-oskrba. Enostavno, priročno, učinkovito in zanesljivo rešitev, s katero lahko tudi v starosti ohranjamo samostojnost in varnost v svojem domu. Storitev, ki nam zagotavlja neprecenljiv občutek, da nismo sami in da nam bo nekdo lahko pomagal, če bomo pomoč potrebovali.

Takojšnja ustrezna pomoč, ko jo potrebujemo

E-oskrba omogoča enostaven in hiter klic na pomoč v primeru padca ali nenadne slabosti ter organizacijo ustrezne pomoči 24 ur na dan. Je učinkovit pripomoček, ki lahko pomembno prispeva k naši samostojnosti in kot tak namenjen tako starejšim kot tudi invalidom, bolnikom s kroničnimi boleznimi ali po težjih operativnih posegih. Z E-oskrbo so tudi svojci bolj mirni, saj vedo, da imajo njihovi domači vedno na voljo pomoč, ko jo potrebujejo. E-oskrba se enostavno in brez velikih vlaganj prilagaja potrebam vsakega uporabnika. Uporaba je povsem enostavna, tudi za tiste, ki jim sodobne tehnološke naprave niso ravno domače.

Foto: Telekom Slovenije
Foto: Telekom Slovenije

Kaj potrebujemo za uporabo E-oskrbe

Ob začetku uporabe nam v stanovanju na enostaven način (brez vrtanja in drugih posegov), namestijo posebno opremo. Varovalni telefon nas ob preprostem pritisku na gumb hitro poveže z asistenčnim centrom, v katerem nam bodo lahko zagotovili ustrezno pomoč, ki jo potrebujemo. Pomoč lahko prikličemo tudi, ko nismo ob napravi, s pritiskom na gumb za klic na pomoč na zapestnici. Sodobna oprema pa prek obeska za klic na pomoč lahko samodejno zazna padec in sproži klic na pomoč tudi v primeru, ko sami zaradi slabosti ali poškodbe, gumba na zapestnici ne moremo pritisniti. Pomoč nam organizira strokovno osebje v asistenčnem centru in o tem obvesti svojce.

Foto: Telekom Slovenije
Foto: Telekom Slovenije

Uporaba storitve tudi s pomočjo slovenskih občin

V želji, da bi storitev E-oskrba lahko uporabljalo čim več državljanov, je nastal projekt Varni in povezani na domu, v katerem poleg Zveze društev upokojencev Slovenije sodelujejo tudi slovenske občine, ki svojim občanom zagotavljajo lažji dostop do storitve. Številne občine, ki so se doslej že pridružile projektu, subvencionirajo storitev delno ali v celoti, tako da je za uporabnike lahko celo brezplačna. Zato obiščite spletno stran www.telekom.si/e-oskrba ali pokličite na 080 8000 in povprašajte, ali vaša občina ponuja subvencijo E-oskrbe.

Doma je z E-oskrbo lahko še lepše …

… predvsem pa varnejše in bolj brezskrbno. Tako za vas kot za vaše svojce, ki jih bo za vaše samostojno življenje manj skrbelo. Naj tako tudi ostane in naj nas naši otroci obiskujejo zato, ker je pri babici ali dedku, mami ali očetu, teti ali daljni sorodnici preprosto lepo, prijetno in brezskrbno.