Izdelava spletne trgovine – kako se odločiti za pravega ponudnika?
Razmišljate o tem, da bi se začeli ukvarjati s spletno prodajo? Najprej morate zagotovo razmisliti o tem, kaj boste prodajali, kako boste poskrbeli za izdelavo ali dobavo izdelkov ipd., že takoj naslednji korak pa predstavlja izdelava spletne trgovine. Pametno je računati na to, da vam bo ta vzela kar nekaj časa, saj gre za proces, pri katerem je treba natančno premisliti vsako podrobnost, zato je treba čim prej začeti iskati ustreznega ponudnika.
Izdelava spletnih trgovin je danes nekaj, s čimer se sicer ukvarjajo številna podjetja in posamezniki. Odločitev o tem, za katerega med njimi se odločiti, tako nikakor ni lahka, lahko pa si pomagate s tem, da izberete ponudnika, ki:
- ima dovolj izkušenj na tem področju in vam bo na podlagi preteklih projektov znal tudi svetovati,
- ima ekipo zaposlenih, ki se spoznajo za različne vidike izdelave (tehnična zasnova oziroma programiranje, oblikovanje, priprava besedil, optimizacija spletne trgovine itd.),
- ima čim več uspešnih referenc, zato je izdelava spletnih trgovin nekaj, kar res obvlada,
- ima čim več znanja o izdelavi spletnih strani in spletni prodaji, kar je ključno za to, da lahko izdela kakovostno trgovino s potencialom za uspeh.
Kakšna mora biti spletna trgovina, da bo uspešna?
Vedno več ljudi kupuje izdelke raje na spletu kot v fizičnih trgovinah. Prav zaradi tega spletna prodaja že nekaj let beleži nenehno rast, ki jo je epidemija s svojimi omejitvami le še pospešila. Nakupovanje na spletu je enostavno in priročno, zato se zanj odloča ogromno ljudi. Če želite, da bi nakupovali tudi v vaši spletni trgovini, morate poskrbeti, da bo omogočala prav to – enostaven in priročen nakup izdelkov, ki jih ljudje potrebujejo. K temu mora stremeti tudi izdelava spletnih trgovin.
Izdelava spletne trgovine mora tako poskrbeti za to, da ima trgovina:
1. Privlačno obliko in vsebino
Privlačna oblika in vsebina poskrbita za dober prvi vtis, kar je ključno za to, da se stranke odločijo za nadaljnje brskanje po trgovini, in za to, da opravijo nakup v njej. Prvi vtis je zelo pomemben, zato mora biti videz trgovine privlačen na pogled ter prilagojen tako, da nudi dobro uporabniško izkušnjo ne glede na to, ali stranka do strani dostopa preko telefona, tablice ali računalnika.
2. Smiselno strukturo in dober iskalnik
Veliko premisleka je treba vložiti v izdelavo strukture kategorij in podkategorij, v katere razdelimo izdelke. To je še posebej pomembno, če je izdelkov veliko, saj mora biti razdelitev čim bolj logična in enostavna. Tako bodo namreč stranke lažje našle izdelke, ki jih iščejo. Pri tem ima ključno vlogo tudi dober iskalnik, saj je ta pri iskanju izdelkov strankam lahko v veliko pomoč.
3. Možnost enostavnega zaključevanja nakupa
Ko stranka izdelke naloži v košarico, si želi čim prej zaključiti nakup. Pri zaključevanju postopka nakupa tako ne sme biti nobenih odvečnih ali nepotrebnih korakov. Če bo celoten postopek čim krajši in čim bolj enostaven, obstaja namreč veliko večja verjetnost, da bo stranka uspešno zaključila nakup.
4. Več možnosti plačila
Zelo pomembno je stranki ponuditi tudi več možnosti plačila, saj se nekatere raje odločijo za plačilo po povzetju, druge za plačilo s predračunom, spet tretje pa najraje uporabijo kreditno kartico. Vse to mora upoštevati tudi izdelava spletne trgovine, zato je že pri samem načrtovanju treba implementirati tudi različne načine plačila.
5. Čim večjo vidnost in priljubljenost na spletu
Izdelava spletne trgovine pa ne obsega zgolj postavitve same strani, njene vsebine in designa, ampak mora poskrbeti tudi za to, da bo trgovina dosegla čim večjo vidnost na spletu. Od vsega tega je namreč odvisna tudi njena priljubljenost oziroma uspešna prodaja v njej, zato je nujna tudi:
- optimizacija spletne trgovine,
- prisotnost na družbenih omrežjih,
- spletno oglaševanje in marketing.
Kakovosten ponudnik vas bo zagotovo že pri načrtovanju izdelave trgovine opozoril na to ter že med samo izdelavo poskrbel tudi za on-site SEO. SEO optimizacija spletne trgovine bo tako kar precej pripomogla k temu, da bodo lahko spletni obiskovalci ob iskanju določenega izdelka na spletu našli prav vašo trgovino in izdelek kupili pri vas. Za še večjo vidnost in uspešnost trgovine pa je treba poskrbeti tudi za off-site SEO optimizacijo, torej povezave do vaše trgovine z drugih spletnih strani, kar predstavlja eno ključnih strategij za doseganje in vzdrževanje čim boljše pozicije med iskalnimi rezultati med iskalniki, kakršen je Google.
Poleg tega je treba poskrbeti tudi za prisotnost na družbenih omrežjih, pri čemer je pomembno, da tam niste le prisotni, ampak tudi čim bolj aktivni in odzivni. Za to lahko poskrbite sami ali pa za vodenje poskrbi digitalna marketinška agencija, ki lahko uspešno poskrbi tudi za marketing. Spletno oglaševanje je pri tem dandanes skorajda nujno, obstajajo pa tudi druge možnosti spletnega marketinga, ki se vam jih vsekakor splača izkoristiti.
Že imate spletno trgovino, a ni tako uspešna, kot bi si želeli?
Spletna prodaja vsekakor lahko omogoča dober zaslužek, a je zelo pomembno, na kakšen način se je lotimo. To, da na splet zgolj postavite trgovino, za uspešno prodajo namreč nikakor ni dovolj. Če že imate svojo trgovino, a tej ne gre tako dobro, kot bi si želeli, imate premalo strank in naročil, potem je čas, da nekaj spremenite.
Škoda bi namreč bilo, da gre ves čas, energija in denar, ki ste ga vložili v ta projekt, v nič, zato se čim prej obrnite na podjetje Vendi.digital, za katero je izdelava spletnih trgovin nekaj, s čimer se vsakodnevno ukvarjajo, zato bodo poskrbeli za uspešno prenovo ali nadgradnjo vaše trgovine. Ker se zelo dobro spoznajo tudi na optimizacijo, spletno oglaševanje in marketing, pa bodo zagotovo znali poskrbeti, da bo vaša spletna trgovina kmalu veliko bolj uspešna.