A v resnici to ni glavno vprašanje, ki si ga morate postaviti takrat, ko razmišljate o tem, da bi naročili izdelavo nove strani. Glavno vprašanje v taki situaciji bi moralo biti namreč to, kako bo videti vaša nova izdelana spletna stran in kakšne cilje bi radi z njo dosegli. Eden od vaših glavnih ciljev mora biti, da boste z novo stranjo poskrbeli ne le za spletno prisotnost, ampak za spletno vidnost.

Pred izbiro ponudnika, ki vam bo izdelal novo spletno stran, se prepričajte da bo poskrbel tudi za SEO optimizacijo. Foto: Pixabay
Pred izbiro ponudnika, ki vam bo izdelal novo spletno stran, se prepričajte da bo poskrbel tudi za SEO optimizacijo. Foto: Pixabay

Zakaj je spletna prisotnost tako pomembna?

Danes se vsi zavedamo pomena svetovnega spleta in tega, da moramo biti na njem prisotni tudi mi. Če imamo podjetje, je to še toliko bolj pomembno, saj nas prav preko spleta naše stranke veliko lažje in hitreje najdejo. S spletno prisotnostjo si gradimo prepoznavnost in skrbimo za to, da pridobimo nove stranke, nove naročnike in nove poslovne partnerje oziroma da čim več ljudi spozna naše storitve ali izdelke.

Temu bi morala biti namenjena tudi nova spletna stran, zato ni pomembno le to, da je njena izdelava čim hitrejša in čim cenejša, ampak je bistvenega pomena to, kakšen bo končni rezultat. Ali boste z njeno pomočjo res lahko izboljšali svojo spletno prisotnost in pridobili nove stranke? To je odvisno od številnih dejavnikov, kot so na primer:

· kakšna bo stran in kako bo izdelana,
· ali bo pri izdelavi poskrbljeno za dobro tehnično delovanje in kakovosten dizajn,
· ali bo izdelava vključevala tudi SEO optimizacijo,
· ali boste poskrbeli za kakovostno vsebino in kako bo ta na strani predstavljena,
· ali boste vlagali tudi v marketing in koliko ste pripravljeni vložiti v ta namen.

Spletna prisotnost ni dovolj – treba je poskrbeti za vidnost na spletu

Spletna prisotnost je v dandanašnjem času vsekakor pomembna, še bolj pomembna pa je spletna vidnost. Biti prisoten na spletu namreč ni dovolj, saj je konkurenca zelo velika. Kako izstopiti iz množice spletnih strani, ki se ukvarjajo s podobno dejavnostjo, kot vi? To, da na splet postavite svojo spletno stran nikakor ne zadošča – poskrbeti je treba, da bo vaša spletna stran postala vidna in prepoznavna. Da jo bo na spletu našlo čim več ljudi in jo tudi obiskalo.

Zato mora izdelava spletne strani nujno vključevati tudi SEO optimizacijo ter načrt za njeno oglaševanje oziroma spletni marketing. Optimizacija spletne strani namreč lahko učinkovito pripomore k temu, da vsi, ki iščejo tisto, kar ponujate, to s pomočjo iskalnika tudi najdejo. K temu pa pripomore tudi spletno oglaševanje oziroma marketing, hkrati pa s premišljenimi oglaševalskimi kampanji k obisku vaše spletne strani, nakupu ali naročilu nagovarja vašo ciljno publiko.

Ni dovolj, da ste na spletu prisotni, morate biti tudi vidni, za kar poskrbi primerno optimizirana spletna stran. Foto: Pixabay
Ni dovolj, da ste na spletu prisotni, morate biti tudi vidni, za kar poskrbi primerno optimizirana spletna stran. Foto: Pixabay

Čim bolj prepoznavna in dobro obiskana spletna stran

Če boste s svojo spletno stranjo poskrbeli ne le za spletno prisotnost, ampak boste vlagali tudi v SEO optimizacijo in spletni marketing, bo vaša spletna stran kmalu postala prepoznavna in obiskana. S tem pa boste poskrbeli za uspešnost svojega posla, zato vam prav nič ne bo žal denarja, ki ste ga odšteli za izdelavo, optimizacijo in oglaševanje spletne strani.

Investicija v prepoznavnost spletne strani se namreč več kot izplača – tudi finančno, saj boste z uspešno spletno stranjo lažje prišli do dobička. V primeru, da spletno stran že imate, lahko za njeno najosnovnejšo optimizacijo veliko naredite tudi sami. Preberite si 7 nasvetov za uspešno spletno stran.

Katerega ponudnika za izdelavo strani izbrati?

Sedaj torej že veste, da potrebujete novo spletno stran, pa tudi to, kakšna mora biti ta ter da se s samo izdelavo strani gradnja spletnega uspeha šele začne – treba je poskrbeti še za to, da spletna stran postane prepoznavna. Zaradi vsega naštetega pa je zelo pomembno, katerega ponudnika izberete oziroma kdo bo za vas izdelal novo spletno stran, saj je od tega odvisno, kako uspešna bo ta.

Ko izbirate ponudnika za izdelavo internetne strani, je zato treba najprej narediti selekcijo. Najcenejši ponudniki običajno niso najboljša izbira, pa tudi tistim, ki vam ponujajo izdelavo praktično čez noč (v nekaj dneh ali enem tednu), običajno ni za zaupati. Izdelava strani je namreč proces, ki zahteva nekaj razmisleka, s tem pa tudi časa.

Bolj kot to, kako hitro bo nova spletna stran izdelana, je zato pomembo, kakšna bo in kako zelo se bo izbrani ponudnik posvetil njeni izdelavi. Pri izbiri je zato treba nekaj previdnosti in premišljenosti, predvsem pa je treba izbrati ponudnika, ki je izdelal že veliko drugih uspešnih projektov. Zaradi tega se pred izbiro splača dobro ogledati njegove reference in premisliti, ali so vam všeč. Prav tako pa je pomembno, da ponudnik poleg same izdelave spletne strani ponuja tudi njeno optimizacijo za iskalnike (SEO) ter spletno oglaševanje oziroma digitalni marketing.

Za izdelavo spletne strani je priporočjivo izbrati agencijo za digitalni marketing, ki že ima izkušnje s podobnimi projekti in bo poskrbela tudi za prepoznavnost vaše blagovne znamke. Foto: Pixabay
Za izdelavo spletne strani je priporočjivo izbrati agencijo za digitalni marketing, ki že ima izkušnje s podobnimi projekti in bo poskrbela tudi za prepoznavnost vaše blagovne znamke. Foto: Pixabay

Agencija za digitalni marketing je najboljša izbira

Zelo pametno je, če za izdelavo spletne strani izberete kar agencijo za digitalni marketing, ki bo poskrbela ne le za to, da bo vaša nova stran videti odlično in da bo kakovostno izdelana, ampak tudi za njeno vidnost ter prepoznavnost na spletu.

Pri njih boste tako dobili celostno storitev na enem mestu. To pomeni, da se boste že pri načrtovanju njene izdelave pogovorili tudi o marketinškem vidiku: o tem, kako bo spletna stran optimizirana, kako bo potekalo njeno oglaševanje in kaj vse lahko še naredite za to, da bo zanjo izvedelo čim več ljudi in jo tudi obiskalo. Število obiskovalcev spletne strani je namreč ključni podatek, ki vam lahko pomaga do dobička – več ko ima spletna stran obiskovalcev, večja verjetnost obstaja, da bodo nekateri med njimi postali vaše stranke.