Kolikokrat ste že prejeli promocijsko majico, kapo in svinčnik ter jih hitro založili? Reklamni osvežilec za avto pa ima unikatno mesto v vozilu vaših strank, kjer ga opazijo večkrat na dan!

Foto: Orsa Tim
Foto: Orsa Tim

Kakšne so prednosti reklamnih dišav za vaše podjetje?

1. Povečajo prepoznavnost blagovne znamke: Reklamne dišave omogočajo, da vaša blagovna znamka postane stalno prisotna v življenju strank. Vsakič, ko se stranke usedejo v svoj avto, bodo opazile vaš logotip in ga asociirale s prijetnim vonjem in užitkom v vožnji.

2. So prilagodljivi: Reklamne osvežilce lahko z različnimi oblikami, barvami, materiali in vonji prilagodimo glede na identiteto vašega podjetja, kar pomaga ustvarjati bolj osebno povezavo s strankami. Poleg tega so naši reklamni osvežilci izdelani iz najboljših materialov, ki dajejo kakovosten končni izdelek.

3. So cenovno ugodni: Osvežilci so stroškovno učinkoviti, saj ponujajo odlično razmerje med ceno in učinkovitostjo, zlasti če jih naročite v večjih količinah. Lahko se prilagajajo vsakemu proračunu (velikemu ali majhnemu). So odlično oglaševalsko orodje za novoustanovljena podjetja, neprofitne organizacije in velike organizacije. Lahko jih položite v vrečke za dobrote, jih razdelite na sejmih, v nakupovalnih centrih ali na naslednji tekmi nogometne lige.

4. Omogočajo enostavno distribucijo: Zaradi svoje majhnosti in lahke teže je distribucija hitra, enostavna in ugodna.

5. Podpirajo lokalno proizvodnjo: Vsi izdelki so izdelani v Sloveniji in na Hrvaškem, zato se naročila izvedejo hitreje, strošek dostave pa je nižji.

6. Ljudje jih imajo radi: Številne raziskave kažejo, da so najučinkovitejši promocijski izdelki tisti, ki jih ljudje obdržijo. Predmeti, kot so peresa, svinčniki, skodelice, letaki se sčasoma pozabijo ali zavržejo. Sporočilo blagovne znamke se pogosto izgubi. Vendar pa je z reklamni dišavami večja verjetnost, da jih bodo kupci obdržali in uporabili. Ko ljudje prejmejo osvežilce zraka kot promocijske izdelke, zelo hitro uporabijo izdelek. Ko vaše marketinško orodje visi v njihovem vzvratnem ogledalu in sprošča svoj pomirjujoč vonj, vaša blagovna znamka tako na prefinjen a nepozaben način odigra svojo vlogo.

Foto: Orsa Tim
Foto: Orsa Tim

Ustvarite nepozabno blagovno znamko in povečajte zadovoljstvo strank. Ko gre za ustvarjanje izjemne blagovne znamke in pridobivanje odobravanja strank, nič ne more premagati moč dišave. Reklamni osvežilci za avto so učinkovito orodje za spodbujanje vseh čutil.

Človeški voh je dolgotrajen. Lahko sproži močne čustvene odzive in jih poveže s spomini. Na primer, predstavljajte si, da stranka obesi osvežilec zraka, ki diši po žvečilnem gumiju. Lahko vzbudi spomine iz otroških dni.

Osvežilec zraka, napolnjen z oljem sivke, bo na primer prinesel občutek umirjenosti in sprostitve. Čudovite dišave imajo tudi moč zdravljenja. Zdaj lahko izkoristite moč izvrstnih dišav za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, povečanje prodaje in razvoj odnosov s strankami.

Papirnati in leseni reklamni osvežilci za avto

Reklamni osvežilci za avto so lahko izdelani iz različnih materialov, dva najpogostejša pa sta les in papir. Vsak ima svoje prednosti in razlike, ki jih je treba upoštevati pri izbiri pravega za vašo blagovno znamko.

Leseni reklamni osvežilci za avto

  • Trajnost: Leseni osvežilci so običajno trajnejši od papirnatih, saj so bolj odporni na obrabo in trganje.
  • Vonj: Les ima naravno sposobnost absorpcije vonjav, zato lahko leseni osvežilci dlje časa ohranijo svojo dišavo.
  • Videz: Leseni osvežilci imajo edinstven, naraven in eleganten videz, ki ga papirnati osvežilci težko dosežejo. Lahko so tudi bolj opazni v avtomobilu.
  • Prijaznost okolju: Leseni osvežilci so pogosto bolj ekološki, saj so izdelani iz obnovljivih virov in so biorazgradljivi.

Papirnati reklamni osvežilci za avto

  • Cena: Papirnati osvežilci so običajno cenejši za izdelavo in distribucijo, zato so dostopnejši za večje promocijske akcije.
  • Prilagodljivost: Papir omogoča izjemno prilagodljivost v obliki in dizajnu. Lahko se natisnejo v več oblikah in barvah, kar omogoča popolno prilagoditev vašemu logotipu ali blagovni znamki.
  • Vonj: Papirnati osvežilci lahko hitro sprostijo svoj vonj, kar pomeni, da so zelo učinkoviti takoj, ko jih odstranite iz embalaže. Vendar vonj običajno ne traja tako dolgo kot pri lesenih osvežilcih.
  • Lažje distribucija: Papirnati osvežilci so lahki in kompaktni, kar olajša njihovo pošiljanje po pošti ali deljenje na dogodkih.

Izbira med lesenimi in papirnatimi osvežilci bo odvisna od vaših specifičnih potreb in ciljev. Oba ponujata učinkovite načine za promocijo vaše blagovne znamke in ustvarjanje pozitivnega vtisa.

Katera podjetja najpogosteje uporabljajo reklamne osvežilce?

Reklamni osvežilci za avto so univerzalen promocijski izdelek, ki ga lahko uporabljajo različna podjetja ne glede na njihovo industrijo. Vendar pa jih določene vrste podjetij pogosteje uporabijo za promocijo:

  • Avtomobilska industrija: Prodajalci avtomobilov, mehaniki, avtopralnice in podjetja za najem vozil pogosto uporabljajo reklamne osvežilce kot način za vzpostavitev trajne povezave s strankami. Vsakič, ko stranka vstopi v svoje vozilo, se spomni na njihovo storitev ali izdelek.
  • Podjetja z dostavo: Podjetja, ki dostavljajo svoje izdelke, lahko vključijo reklamni osvežilec v vsako dostavo kot dodatno darilo za stranko.
  • Gostinstvo in turizem: Hoteli, letovišča in druge turistične organizacije lahko uporabijo reklamne osvežilce kot promocijski material, ki ga podarijo gostom ob prihodu ali odhodu.
  • Zavarovalnice: Zavarovalne agencije lahko uporabljajo reklamne osvežilce kot darila za stranke, ki sklenejo novo zavarovalno polico ali obnavljajo obstoječo.
  • Podjetja s promocijskimi izdelki: Podjetja, ki prodajajo ali distribuirajo promocijske izdelke, pogosto vključujejo reklamne osvežilce v svojo ponudbo, saj so priljubljeni, cenovno dostopni in prilagodljivi.
  • Festivali, dogodki in konference: Organizatorji dogodkov lahko reklamne osvežilce uporabijo kot darilo za udeležence ali kot del dobrodošlice.

Pomembno je omeniti, da so reklamni osvežilci za avto učinkoviti v vsaki industriji, kjer podjetja želijo ustvariti dolgotrajen vtis na svoje stranke ali povečati prepoznavnost blagovne znamke.

Podarite reklamne osvežilce kot darilo in gradite zvestobo strank

Če želite svojo blagovno znamko predstaviti, strankam podarite osvežilce zraka za avtomobile. To je tudi odličen način za krepitev zvestobe strank.

V študiji Univerze Brigham Young iz leta 2017 so raziskovalci preučili prednosti razdeljevanja brezplačnih vzorcev v kavarni in trgovini z živili.

Raziskovalci so v študiji ugotovili, da brezplačni vzorci:

  • Učinkujejo bolje od ponujanja popustov
  • Ustvarijo takojšnje povečanje prodaje do enega tedna po prejemu vzorca
  • Koristijo podjetjem vseh velikosti
  • Povečajo prodajo za več kot osem tednov
  • Naredijo nakupovanje v trgovini prijetnejše
Foto: Orsa Tim
Foto: Orsa Tim

Kaj se zgodi, ko stranka domov odnese brezplačen reklamni osvežilec zraka?

  • Nove potencialne stranke se začnejo zavedati vaše blagovne znamke
  • Gradi se zvestoba trenutnih strank
  • Lahko se poveča količina potencialnih strank
  • Gradi se baza za dolgoročno povečanje prodaje

Internet omogoča strankam, da takoj primerjajo različne ponudbe in cene hkrati. Z darilom imate drugačen pristop od konkurence. S pravilno strategijo izvedbe lahko brezplačni reklamni osvežilci za avto pritegnejo nove stranke in spodbudijo obstoječe kupce k dodatnemu nakupu.

Pogosta vprašanja in odgovori

1. Kako hitro lahko pričakujem dostavo svojih reklamnih osvežilcev za avto?

Naša ekipa se trudi, da vsako naročilo obdela v približno desetih delovnih dneh, zato lahko pričakujete, da boste svoje osvežilce prejeli v tem časovnem okviru.

2. Kakšna je izbira dišav pri izdelavi mojih reklamnih osvežilcev?

Ponujamo široko paleto dišav, vključno z nežno vanilijo, svežim vonjem novega avtomobila, sladko robidnico, sočno češnjo in osvežujočo kombinacijo pomaranče in limete.

3. Ali je mogoče naročiti vzorce pred večjim naročilom?

Seveda! Z veseljem vam pošljemo brezplačne vzorce, da se lahko osebno prepričate o kakovosti naših izdelkov, preden se odločite za večje naročilo.

4. Koliko časa lahko pričakujem, da bo vonj mojega osvežilca ostal svež?

Leseni reklamni osvežilci običajno ohranijo svoj vonj do 45 dni, papirnati pa do tri tedne. Upoštevajte, da je intenzivnost vonja lahko odvisna od letnega časa in temperature v vašem avtomobilu.

5. Ali lahko personaliziram dizajn svojega reklamnega osvežilca za avto?

Absolutno! Omogočamo vam, da izberete različen dizajn, ki bo najbolje odražal identiteto vaše blagovne znamke.

6. Kakšna je minimalna količina naročila za reklamne osvežilce?

Minimalno število lesenih reklamnih osvežilcev je 96 kosov, papirnatih pa 250 kosov.

7. Kako visoki so stroški dostave mojega naročila?

Dobra novica – dostava za vse naše izdelke je popolnoma brezplačna.

9. Kakšne so možnosti plačila?

Za plačilo svojega naročila lahko izbirate med različnimi možnostmi: predračun, kreditna kartica, PayPal ali Revolut. Izberite tisto, ki vam najbolj ustreza.

Za vse dodatne informacije, ki jih morda potrebujete, ali za pomoč pri naročilu, se obrnite na nas. Veseli bomo, če vam bomo lahko pomagali.

Podjetje: ORSA TIM d.o.o.
Telefonska številka: 030 533 330
E-pošta: info@reklamni-osvezilci.si

Z veseljem pričakujemo vaš klic ali e-pošto!