Delo pa bo za britansko družbo v celoti končano šele, ko bodo izvrtali dve rešilni vrtini oziroma vsaj eno, s pomočjo katere bodo vrtino, iz katere zdaj uhaja nafta, zaprli. To pa naj bi se zgodilo šele avgusta, po predvidevanjih ameriške vlade v morje od konca aprila vsak dan izteče od 5,7 do 9,5 milijona litrov nafte.
Kapi oziroma pokrovu, ki so ga sprva na počeno, nato pa prežagano cev namestili četrtega junija, uspe na dan pobrati 3,8 milijona litrov nafte, ki prek cevi teče na tankerje na površju. British Petroleum pa bo zdaj poskusil s podvodnimi roboti namestiti nov pokrov, ki mu ljubkovalno rečejo "cilinder številka 10". Ta naj bi bil tako tesen, da naj bi pobral skoraj vso iztekajočo nafto.
Preden pa namestijo nov "cilinder", morajo odstraniti stari pokrov. Takrat, predvidoma najmanj 48 ur, naj bi nafta v morje znova bruhala z vso silo.
BP bo moral globoko seči v žep
BP pa se ukvarja tudi z drugačnimi težavami. Eden izmed njenih partnerjev pri gradnji nesrečne naftne ploščadi Deepwater Horizon, na kateri se je konec aprila zgodila nesreča, namreč ne želi plačati svojega dela stroškov pri omejevanju katastrofe. Podjetje Anadarko bi po podatkih BP-ja moralo plačati 272 milijonov dolarjev, a tega ne želi storiti.
Britanci so za reševanje iztekajoče nafte - dogodek je ameriški predsednik Barack Obama označil za najhujšo okoljsko katastrofo v zgodovini države, do zdaj namenili že več kot 3,1 milijarde dolarjev, strinjali pa so se tudi, da bodo za odškodnine in stroške čiščenja Mehiškega zaliva skupaj namenili kar 20 milijard dolarjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje