Med najpomembnejšimi dosežki je poudaril odprtje avtoceste prek Trojan, ni pa zadovoljen s tem, da državi ni uspelo urediti vseh razmerij med državo in Luko Koper ter letališči.
Prav tako na ministrstvu niso sprejeli resolucije o prometni politiki, čeprav je bil to v napovedih ob začetku mandata eden izmed glavnih ciljev. Predlog resolucije bo v javni obravnavi na začetku januarja, od njenega sprejema pa so odvisni tudi programi za posamezne prometne podsisteme, kot so železnice, državne ceste, pomorstvo in letalstvo. Božič je zatrdil, da so programi za te podsisteme v osnutkih že pripravljeni.
"Zastrašujoče številke" za infrastrukturo
Minister je sicer povedal, da je bilo letos najtežje usklajevanje rebalansa proračuna za 2005 ter priprava proračuna za 2006 in 2007 glede na podedovano pomanjkanje sredstev za letos za financiranje železnic in državnih cest.
Pojasnil je, da vlada že pripravlja pripravlja dokument, ki bo podal celotno sliko potrebnih vlaganj na vsa infrastrukturna področja. Po njegovih ocenah bodo za obnovo prometne infrastrukture do leta 2020 potrebne "zastrašujoče številke" v višini okoli 14 do 15 milijard evrov. Za državne ceste bo potrebnih prek tri milijarde evrov, za železniško infrastrukturo pa med 10,7 in 10,8 milijarde evrov, je napovedal mnister.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje