Dars je namreč dobil okoljevarstveno soglasje za ureditev tretjega voznega pasu na štajerski avtocesti med priključkoma Domžale in Zadobrova. Razpis za izbor izvajalca bo jeseni. Gre za prometno zelo obremenjen odsek, kjer bo Dars, da bi povečal pretočnost, odstavni pas preuredil v vozni pas.
Povečevanje predvsem tovornega prometa narekuje, da je treba današnje preobremenjene štiripasovne avtoceste razširiti v šestpasovnice. Kaj pa se zgodi, če avtocesti odvzamemo odstavni pas in ga spremenimo v tretji vozni pas? To je invalidna rešitev, tudi če je začasna, sporoča Slovenko Henigman, predstavnik Združenja za svetovalni inženiring na Gospodarski zbornici Slovenije. Poudarja, da etapna izgradnja brez odstavnih pasov pomeni znižanje prometne varnosti.
Ob gradnji bodo sicer izvedeni številni varnostni ukrepi: odstavne niše, portali prometne signalizacije, videonadzor, na kritičnih mestih priključkov bodo vgrajene detekcijske zanke, usklajen bo semaforski program. Henigman kljub temu meni, da gre za nesprejemljivo rešitev. Potrebno bi bilo, "da dodamo, tako kot je potrebno, tako kot so vsi standardi, tudi odstavni pas. S tem bo zagotovljena ustrezna prometna varnost, omogočeno bo vodenje prometa dva plus dva na eni strani, takrat ko se zgodijo obnove, hujše nesreče".
In zakaj ne gradimo polne šestpasovnice, torej z odstavnimi pasovi? Ker bi bil projekt najbrž neizvedljiv, menijo na Darsu. Ali pa bi se vsaj zelo oddaljil. Vprašljivo bi bilo okoljevarstveno dovoljenje, oddaljeno bi bilo gradbeno dovoljenje, pa odkup zemljišč in še bi lahko naštevali, kje vse se vlečejo birokratski postopki in kaj vse lahko gre narobe. Ali pa je bila torej investicija širitve načrtovana prepozno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje