"Kadar se proti neki rešitvi postavi toliko različnih interesnih skupin, posameznikov, gospodarstvenikov, političnih strank, koprsko pristanišče in avtoprevozniki, je jasno, da s takim zakonom nekaj ni v redu," je na novinarski konferenci ob predstavitvi strankinega programa za razvoj prometne in prostorske politike v Ljubljani dejal Zvonko Černač.
Znova je izpostavil nesmiselnost sprejetja zakona o drugem tiru, saj, kot je poudaril, ne drži nobeden izmed argumentov vlade, zakaj je zakon za 27 kilometrov proge sploh potreben. Kot je dejal, je vlada zakon utemeljevala s tem, da je potreben za prijavo na evropske razpise in za sodelovanje zalednih držav v projektu.
Ne eden ne drugi argument nista držala takrat niti ne držita danes, kar je zdaj dokazano, je dejal. Kot je pojasnil, se je država na t. i. blending razpis Evropske komisije v okviru instrumenta za povezovanje Evrope (CEF) že prijavila, na njem pa si obeta od 80 do 100 milijonov evrov. "To ni niti desetina vrednosti tega projekta," je poudaril nekdanji infrastrukturni minister.
Med državami, ki bi sodelovale pri projektu, se je medtem z 200 milijoni evrov omenjala Madžarska, pa danes nimamo ničesar na mizi, je bil še oster. Ob tem je poudaril, da so v SDS-u že pred meseci opozorili, da za sodelovanje zalednih držav ni potreben zakon, ampak meddržavna pogodba in njena ratifikacija v DZ-ju.
"Odločitev za ta projekt je politična in to je slabo. Tega zakona ni mogoče spraviti s sveta drugače kot z referendumom in edina razumna odločitev je, da se zakon na referendumu zavrne in se vzpostavi odgovornost vlade Mira Cerarja pri tem vprašanju," je še dejal Černač.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje