Finančna kriza utegne RTV Slovenija prizadeti predvsem preko tržnih prihodkov oziroma oglasov. Foto: RTV SLO
Finančna kriza utegne RTV Slovenija prizadeti predvsem preko tržnih prihodkov oziroma oglasov. Foto: RTV SLO

Programski svet RTV Slovenija je na seji obravnaval predlog programsko-produkcijskega načrta za leto 2009, razprava o predlogu pa se je večinoma vrtela okoli finančnih težav.
Generalni direktor RTV Slovenija Anton Guzej je izpostavil tri težave pri zagotavljanju sredstev za program: inflacijo, nejasnosti okoli RTV-prispevka in gospodarsko krizo. Večjih popravkov načrta sicer ne bodo zahtevali.

Inflacija zvišala plače
Glede infalcije je opozoril, da je ta samo letos in lani znašala deset odstotkov. Inflacija je k zvišanju stroškov zavoda najbolj prispevala prek povišanja cen energentov, avtorskih pravic in plač za zaposlene.

Zvišanje RTV-prispevka?
Še ena težava je RTV-prispevek. Kot je razložil Guzej, so bili z odhajajočo vlado dogovorjeni o povišanju prispevka, od nove vlade pa pričakujejo, da bo prisluhnila njihovi zahtevi.

Prav gospodarska kriza pa povzroča precej nejasnosti glede oglasov. Guzej je namreč pojasnil, da kar 26 odstotkov dohodkov dobijo od oglasov.

Zmanjšalo se bo število zaposlenih
RTV Slovenija namerava v prihodnjem letu zmanjšati število zaposlenih za 100, in sicer s t. i. mehkim pristopom, zahtevali pa bodo tudi večjo produktivnost..

S.Z.