Požar, ki podpis pogodbe pričakuje v dveh tednih, sicer višine kupnine ne razkriva, vendar naj bi od NKBM-ja 44 blagovnih znamk kupil za okoli štiri milijone evrov. Posle bo financiral pretežno s posojilom ene izmed slovenskih bank, katere imena ne razkriva. Sam bo prispeval 20 odstotkov kupnine, zastavil pa bo tudi nekatere svoje nepremičnine.
Znamke bo povezal s portalom pozareport
Načrtuje, da bo zadržal portfelj šestih edicij, vse druge pa dal v podnajem. Kupljene znamke bo povezal s portalom pozareport, prihodnjo jesen pa aktivno zagnal še portale Lady, Jana in Stop. "Imam natančne analize poslovanja v zadnjih šestih letih, zato vem, kaj se izplača," je pojasnil.
"Lahko zagotovim, da bodo imeli precej višje prihodke, vlagalo se bo v novinarsko znanje. V roku štirih do petih let se bo podjetje preoblikovalo v delniško družbo, 10 do 15 odstotkov bom ponudil tudi ljudem, ki bodo edicije ustvarjali. Moj načrt kaže, da bo v tem obdobju podjetje povečalo svojo vrednost in bo vredno okoli šest milijonov evrov," je za Finance povedal o svojih načrtih s kupljenimi znamkami.
Zapleti na obzorju?
Gregor Repič iz skupine Kater, ki je do zdaj najemala blagovne znamke, a je pogodbo odpovedala, sploh ne ve, ali je banka zainteresiranim povedala, kaj kupujejo. "Arhiv, tipografija, baza naročnikov, to je vse naše. To smo kupili iz stečaja. Pravzaprav lahko namesto Lady napišemo Katja in izdajamo naprej," je pojasnil Repič. Požar pravi, da težav ne pričakuje.
Požarjeva družba Lanaka Media, nova lastnica omenjenih blagovnih znamk, je imela lani 134 tisoč evrov prihodkov, 55 tisoč evrov manj kot leto prej, in 39.324 evrov dobička. Skupne obveznosti so znašale 171 tisoč evrov, od tega je bilo 89 tisoč kratkoročnih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje