Luka Dončić je z izjemnimi predstavami v Ligi NBA postal svetovna športna zvezda. Foto: Reuters
Luka Dončić je z izjemnimi predstavami v Ligi NBA postal svetovna športna zvezda. Foto: Reuters

NK Maribor je to laskavo priznanje prejel že osmič. Na Hrvaškem so najboljša športna blagovna znamka nogometaš Luka Modrić, atletinja Sandra Perković in nogometni klub Dinamo Zagreb, v Srbiji pa teniški zvezdnik Novak Đoković, atletinja Ivana Španović in nogometni klub Crvena zvezda.

Prvi dan 16. konference Sporto o marketingu in sponzorstvih v športu se je tradicionalno končal s podelitvijo nagrad za športno blagovno znamko leta. Izbor je precej pričakovan in je v vseh treh državah isti kot lani. Za nagrajene velja, da so priljubljeni, prepoznavni in marketinško ter športno uspešni. Nagrada Sporto Brands je zasnovana na modelu merjenja moči blagovnih znamk in temelji na raziskavi javnega mnenja na reprezentativnih vzorcih v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, v katere je vključenih tudi več kot 20 imen v vsaki kategoriji. Športni uspeh v tekočem in preteklih letih je samo ena od dimenzij nagrade, je le predpogoj.

NK Maribor je že osmič prejel priznanje za športno znamko leta v klubski konkurenci. Foto: www.alesfevzer.com
NK Maribor je že osmič prejel priznanje za športno znamko leta v klubski konkurenci. Foto: www.alesfevzer.com

Na Sportu pa so vnovič podelili tudi nagrade za najboljše regionalne primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu. Mednarodna strokovna žirija, na čelu katere je bil predsednik Evropskega sponzorskega združenja (ESA) Andy Westlake, je nagradila več projektov v različnih kategorijah.

V kategorijah za najboljše športno sponzorstvo in najboljše športno komuniciranje je žirija nagradila projekt Zmagovalni servis (sponzor: Petrol, nosilec pravic: Odbojkarska zveza Slovenije, prijavitelj: Agencija 101 in Petrol), za najboljši športni dogodek je bilo izbrano evropsko prvenstvo v odbojki EuroVolley 2019 (nosilec pravic: Odbojkarska zveza Slovenije, prijavitelj: Odbojkarska zveza Slovenije).

Zmagovalec v kategoriji najboljše komuniciranje športnih subjektov je postal projekt Tribune bojo pune! (nosilec pravic: NK Maribor, prijavitelj: NK Maribor), posebno nagrade žirije pa je prejel projekt Jeklena volja (sponzor: Skupina SIJ, prijavitelj: Skupina SIJ), katerega ambasadorka je nekdanja šampionka v smučarskem teku Petra Majdič.