
Ob zgodbi z #junaki lahko zdaj povem še nerazkrito anekdoto. Ko smo konec avgusta igrali turnir Adecco v Kopru, smo bivali ravno tukaj v Portorožu. Po koncu turnirja je bilo dogovorjeno, da gredo vsi igralci domov s svojimi starši in sorodniki ter imajo prost dan pred nadaljevanjem priprav. Tako je moral šofer prazen reprezentančni avtobus prepeljati v Ljubljano.
Zgodba iz ozadja priprav na domači EuroBasket, ki jo je Matej Avanzo razkril na četrtkovi slovesni podelitvi nagrad na konferenci Sporto, kjer je bil v marketinškem delu nagrajena tudi digitalna komunikacija KZS-ja na Twitterju z uradno oznako ("hashtagom") #junaki. Obenem je bil sam Goran Dragić razglašen za znamko leta med športniki v Sloveniji.
VIR: MMC RTV SLO
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje