Ime Zlata lisica nekaj pomeni v slovenskem prostoru, v mednarodnem najbrž bistveno manj ali zelo malo. Kajti kot lahko vidimo, mednarodnim sponzorjem so predvsem pomembni koncepti, ki stojijo v ozadju, kaj sponzorji iz takšnega tekmovanja dobijo, koliko televizijske pojavnosti dobijo. In to je tisto, kar ocenjujejo, ne pa to, kako se tekmovanje imenuje.
Blagovno znamko smo najeli za eno leto za tokratno jubilejno 60. izvedbo, ker se nam je zdelo primerno, da se konča obdobje šestih desetletij prirejanja tekem v Sloveniji s tem poimenovanjem. To smo zelo jasno povedali tudi predstavnikom smučarskega kluba Maribor. To je zdaj končano. Kakšni bodo koraki v prihodnje, se bomo seveda pogovarjali v naslednjih mesecih.
Generalni sekretar 60. Zlate lisice Tomaž Šušteršič
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje