Fernando Alonso v skupnem seštevku za svetovno prvenstvo v formuli ena trenutno zaseda 3. mesto. Foto: Reuters
Fernando Alonso v skupnem seštevku za svetovno prvenstvo v formuli ena trenutno zaseda 3. mesto. Foto: Reuters

Dirkalnik na več področjih ne dosega želenih rezultatov, tu ne gre le za eno težavo. Dirkalnik mora biti precej učinkovitejši, imeti mora boljšo aerodinamiko, boljši oprijem, biti mora močnejši.

Fernando Alonso
Alonso bi nadvse rad izvedel zmagovito formulo Mercedesa, ki je v letošnji sezoni še nepremagljiv. Nico Rosberg je dobil uvodno dirko v Melbournu, Lewis Hamilton pa preostale tri v Maleziji, Bahrajnu in na Kitajskem. Foto: Reuters


Pri Ferrariju so si pred začetkom letošnje sezone veliko obetali. Mislili so, da so v paru Alonso - Räikkönen našli zmagovito formulo, ki bi moštvo iz Maranella vrnila na pota stare slave, a vse skupaj se je ustavilo pri dirkalniku ferrari F14 T, ki ne dosega želenih rezultatov.
Na zimskih testiranjih se je sicer odrezal relativno dobro, a v novi sezoni se je znova pokazalo, da so tekmeci razvili precej boljše dirkalnike. Še posebej Mercedes, ki je letos še nepremagljiv.

Za Kitajsko nekaj manjših sprememb
Tega se še kako dobro zaveda Alonso, ki je že dalj časa nezadovoljen s svojimi ferrariji. "Dirkalnik na več področjih ne dosega želenih rezultatov, tu ne gre le za eno težavo. Dirkalnik mora biti precej učinkovitejši, imeti mora boljšo aerodinamiko, boljši oprijem, biti mora močnejši," je povedal Španec, ki se je na četrti dirki v Šanghaju vendarle uvrstil na zmagovalni oder. "Na Kitajskem nismo uvedli večjih izboljšav, le sem in tja smo kaj popravili na bolje - boljše zagotavljanje energije, boljša programska oprema, vse nastavitve smo nastavili pravilno, prav tako pa smo rahlo izboljšali tudi učinkovitost na področju aerodinamike," je dodal.
Cilj: Hitrejši za nekaj desetink
32-letni Španec je lani dobil dirko za VN Španije v Barceloni, letos sta glavna favorita oba mercedesa, Lewis Hamilton in Nico Rosberg. "Med zadnjo in naslednjo dirko imamo nekoliko več časa, a ne smemo zaspati. Druga moštva bodo v Barceloni hitrejša za nekaj desetink sekunde, in storiti moramo vse, da bomo obdržali korak z njimi, hkrati pa bili še za odtenek hitrejši," je še povedal Alonso in sklenil: "To je izziv, ki leži pred nami. Še naprej moramo pridno izboljševati dirkalnik in obenem najti prepotrebno prednost v primerjavi z drugimi."

Dirkalnik na več področjih ne dosega želenih rezultatov, tu ne gre le za eno težavo. Dirkalnik mora biti precej učinkovitejši, imeti mora boljšo aerodinamiko, boljši oprijem, biti mora močnejši.