Na Hungaroringu je s fantastično vožnjo navdušil Fernando Alonso, ki je skoraj polovico dirke prevozil z enim kompletom gum, na koncu sta mu dva kroga zmanjkala do velike zmage.
Potem ko se Ferrarijev šestvaljni turbomotor v letošnji sezoni ni kaj prida izkazal in precej zaostaja za Mercedesovim pogonskim sklopom, so se v Maranellu odločili za predčasno prekinitev pogodbe z dolgoletnim šefom razvoja motorjev Luco Marmorinijem. Njegove mesto je zasedel Mattia Binotto, ki bo odslej tesno sodeloval s tehničnim šefom Jamesom Allisonom.
Dobro se je odrezal tudi Kimi Räikkönen, ki je po smoli na sobotnih kvalifikacijah - zaradi tvegane odločitve moštva je obstal že v prvem delu kvalifikacij in jih končal na 17. mestu - v nedeljo osvojil 6. mesto.
Odkrili prednosti in slabosti kolektiva
Ferrari je tako v konstruktorskem seštevku osvojil 26 točk in prehitel tretjeuvrščeni Williams, a v moštvu kljub dobremu koncu tedna ostajajo realni. Šef moštva Marco Mattiacci se zaveda, da je v Maranellu potreba celostna prevetritev - ne le glede dirkalnika, tudi v moštvu. "Izboljšati se moramo na vseh področjih. Tu ne gre le za pogonski sklop, gre tudi za aerodinamiko, šasijo, za dirkalnik in za celotno moštvo. Čaka nas veliko trdega dela," je dejal 43-letni Rimljan, ki je med sezono na čelu moštva zamenjal Stefana Domenicalija.
"Po takšnem koncu tedna je treba dobro premisliti vsako nadaljnjo potezo. Za zdaj smo odkrili vse slabosti in prednosti našega kolektiva. En uspešen konec tedna ne bo spremenil našega prvotnega načrta. Vseeno popolnoma zaupam v naše ljudi in v ekipni duh, ki ga gradimo," je še dodal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje