Veliko je dejavnikov, ki lahko odločijo zmagovalca. Za vas smo pripravili nekatere značilnosti Interlagosa in pogledali v zgodovino, ki Lewisu Hamiltonu ni naklonjena. Če se je vanjo vsaj malce poglobil, spanec pred nedeljsko dirko ob 18. uri zagotovo ni bil miren.
Dirkališče
Dirkalniki so zaradi številnih izboklin na progi in velikih hitrosti težko obvladljivi. Zaradi ozkih ovinkov, ki sledijo ravnemu delu proge, je zaviranje izjemno zahtevno. Dirkališče je eno izmed redkih, kjer dirka poteka v nasprotni smeri urinega kazalca. Prav zato je fizično naporna. Dirkači in njihove vratne mišice so vajene desnih ovinkov, tukaj pa je večina levih, kar se kaže v večji utrujenosti. Hamilton je dobro fizično pripravljen, imata pa njegova konkurenta prednost, saj sta za razliko od Angleža tu tekmovala že večkrat.
Ne Alonso ne Räikkönen tu še nista zmagala, je pa Španec prav v Braziliji obakrat osvojil naslov svetovnega prvaka. Veliko dirkališč je letos dajalo prednost enemu ali drugemu moštvu, strokovnjaki pa pravijo, da Brazilija ustreza približno obema enako. Ferrari bo imel prednost na ravninah in hitrih ovinkih, McLaren pa naj bi se bolje "spoprijel" z grbinami in ožjimi deli. Še ena prednost za McLaren naj bi bile pnevmatike. Bridgestone je za Brazilijo pripravil tudi "ekstra mehke" pnevmatike, na katerih Ferrari letos ni blestel. Italijani se tega zavedajo in so pred Brazilijo temu posvetili veliko dela.
Dirka
V Interlagosu so dirke tradicionalno razburljive in nemalokrat začinjene z nesrečami. Proga je hitra in kratka. Dolge ravnine omogočajo lažje prehitevanje kot ponavadi. Običajno je vroče in zelo vlažno, velikokrat tudi mokro. Kaotičnemu vzdušju na dirkališču veliko pripomorejo tudi vročekrvni brazilski navijači. Možnost nepredvidljivih dogodkov na dirki je tako veliko večja kot na drugih dirkališčih.
Zgodovina
Osemkrat v zgodovini so bili pred zadnjo dirko v boju za prvaka trije vozniki. Statistika ni naklonjena Hamiltonu, saj so prvo mesto v teh primerih ohranili le trije vozniki. Nazadnje je to uspelo Emersonu Fittipaldiju leta 1974, potem pa je po vrsti spodletelo Carlosu Reutemannu leta 1981 (Piquet), Alainu Prostu leta 1983 (Piquet) in nazadnje Nigelu Mansellu leta 1986 (Prost).
VN BRAZILIJE, Sao Paolo Petek: 1. PROSTI TRENING ob 14.00 2. PROSTI TRENING 18.00 Sobota: 3. PROSTI TRENING 15.00 KVALIFIKACIJE 18.00 Nedelja: DIRKA ZA VN BRAZILIJE 18.00 Dolžina kroga: 4,309 km Dolžina dirke: 71 krogov/305,909 km Razplet dirke leta 2006: 1. F. MASSA Ferrari 2. F. ALONSO Renault 3. J. BUTTON Honda Rekord kroga: 1:11,473 J.-P. Montoya, Williams, 2004 Zadnjih pet zmagovalcev: 2006 F. MASSA Ferrari 2005 J-.P. MONTOYA McLaren 2004 J-.P. MONTOYA Williams 2003 G. FISICHELLA Jordan 2002 M. SCHUMACHER Ferrari R. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje