Foto:
Foto:
Bodo spremenjena pravila ustavila nov pohod Ferrarija?

Motor: motorji morajo v dirkalnikih zdržati dve dirki oziroma dva dirkaška konca tedna. Če bo potrebno motor zaradi okvare zamenjati, bo dirkač v startni razvrstitvi izgubil deset mest.

Pnevmatike: od sobotnega popoldneva do konca dirkaškega vikenda bodo imeli dirkači za kvalifikacije in dirko na voljo le po komplet pnevmatik, kar pomeni, da bodo pri postankih v boksih odslej le še dolivali gorivo. Za petkove in sobotne proste treninge bodo lahko dirkači preizkusili dva tipa pnevmatik in se nato odločili za enega. Če bo pnevmatika poškodovana, jo bodo lahko zamenjali, vendar postanka ne bodo smeli združiti z dolivanjem goriva.

Aerodinamika: Zadnje krilce mora biti pomaknjeno 150 milimetrov naprej, sprednje pa dvignjeno za 50 milimetrov, kar bo zmanjšalo podtlak in s tem posledično omogočalo slabši stik s podlago. Ravni del podvozja dirkalnika bo lahko segal le do zadnjih koles.

Kvalifikacije: Sobotne kvalifikacije bodo dirkači začeli glede na vrstni red zadnje dirke. Najboljši bo šel na progo kot zadnji. V drugih kvalifikacijah v nedeljo dopoldne bo vrstni red določen z izidi sobotnih kvalifikacij. Oba kvalifikacijska časa se bosta seštela, s čimer bodo določili startni vrstni red.