V Sepangu ima vsako moštvo v boksu dodatno hlajenje, seveda pa so nepogrešljivi tudi ventilatorji. Foto: EPA
V Sepangu ima vsako moštvo v boksu dodatno hlajenje, seveda pa so nepogrešljivi tudi ventilatorji. Foto: EPA
Vsak voznik ima ves čas pri sebi steklenico vode. Tudi Kimi Räikkönen. Foto: EPA

Fincu je proti koncu dirke v Avstraliji iz motorja začela odtekati voda, zaradi česar je moral upočasniti vožnjo. Ferrarijevi mehaniki ne vedo, kako se bo motor obnašal v vročem in vlažnem Sepangu, saj ga po pravilih ne smejo odpreti dve dirki.

Če ga bodo menjali, bo Räikkönen začel dirko z 10 mest nižjega mesta, kot ga bo dosegel v kvalifikacijah. "Čisto nič me ne skrbi. Če ga bodo morali menjati, ga bodo pač zamenjali," je vsaj na videz ravnodušen hladni Finec.

Alonso: Ferrari je pred vsemi
Vloga favorita bi v tem primeru pripadla drugemu Ferrarijevemu vozniku, Brazilcu Felipeju Massi. Podobnega mnenja je tudi dvakratni svetovni prvak Fernando Alonso: "Zame ni presenečenje, da je Ferrari trenutno pred nami. V McLarnu se je pozimi spremenilo veliko stvari - od dizajna, motorja, pnevmatik in vse do voznikov. Normalno je, da še nismo 100-odstotni tako kot pri Ferrariju, ki ima v moštvu kontinuiteto. Nič novega ni, da je Ferrari na začetku sezone pred vsemi. Tudi v Sepangu bo podobna slika kot v Melbournu."

Sepang je finska savna
Malezija je zaradi visokih temperatur in vlažnosti najbolj naporna dirka tako za dirkalnike kot voznike. Vsak dirkač na dirki izgubi štiri litre tekočine, zato jih večina po Avstraliji ni odšla domov, ampak se je pripravljala na azijski pekel. Alonso je celo v največji vročini igral tenis.
"Sepang je kot finska savna, ampak 24 ur na dan in sedem dni v tednu," je slikovit Räikkönen.


VN MALEZIJE, Sepang, 2. dirka sezone  
Petek:                                
1. PROSTI TRENING                 4.00
2. PROSTI TRENING                 8.00
Sobota:                               
3. PROSTI TRENING                 5.00
KVALIFIKACIJE                     8.00
Nedelja:                              
DIRKA ZA VN MALEZIJE              9.00

Dolžina kroga: 5,543 km            
Dolžina dirke: 56 krogov/310,408 km
Rekord kroga:                      
1:24,125 J. Montoya, Williams, 2004
                                   
Razplet dirke 2006:                
1. G. FISICHELLA      Renault      
2. F. ALONSO          Renault      
3. J. BUTTON          Honda        
                                   
Zadnjih pet zmagovalcev:           
2006 G. FISICHELLA    Renault      
2005 F. ALONSO        Renault      
2004 M. SCHUMACHER    Ferrari      
2003 K. RÄIKKÖNEN     McLaren      
2002 R. SCHUMACHER    Williams     
2001 M. SCHUMACHER    Ferrari      

R. K.