Foto:
Foto:

Novosti, katerih cilj je znižati stroške in povečati zanimivost tekmovanja, bodo, kot kaže, zaživele še prej. Predsednik Mednarodne avtomobilistične zveze Max Mosley je povedal, da bi večino lahko uvedli leta 2006, nekatere v naslednji sezoni, sistem kvalifikacij pa bi kaj lahko spremenili že letos. Menjava pnevmatik se najverjetneje poslavlja drugo leto, ko naj bi se karavani pridružilo še eno moštvo. Vstop nove ekipe v dirkaški cirkus naj bi omogočilo prodajanje in posojanje šasij med moštvi brez omejitev.

Za ekskluzivnega dobavitelja gum od leta 2006 bodo lahko kandidirali vsi največji svetovni proizvajalci. Vodilni možje ekip so idejo o le enem dobavitelju, ki naj bi v karavano prinesla tudi ponovno uporabo gladkih pnevmatik, podprli soglasno, saj zdaj izgubljajo veliko časa in denarja za njihovo testiranje.

Stroške za izdelavo motorjev, pri kateri sedem tovarn zdaj na leto skupaj porabi neverjetnih tisoč milijonov evrov, naj bi čez dve leti znižali za 50 odstotkov, odprto pa ostaja razglabljanje o tem, ali bi bilo boljše narediti motorje bolj vzdržljive (za šest dirk) ali zmanjšati njihovo prostornino s treh litrov na 2,4 in namesto deset- uporabljati osemvaljne.

Mosley je še dejal, da se ekipe strinjajo tudi glede predloga o ukinitvi elektronike.