Balestre je bil na čelu Mednarodne avtomobilistične zveze med letoma 1978 in 1993, ko je njegovo mesto prevzel Max Mosley, ki Fio vodi še danes. Francoz je bil do leta 1996 tudi predsednik francoske avtomobilistične zveze, katere soustanovitelj je bil leta 1952.
"Pomoč" Prostu
Balestreja se ljubitelji formule ena bržkone najbolj spomnijo po dirki v Suzuki leta 1989. Takrat sta v boju za naslov trčila Ayrton Senna in Alain Prost, Brazilcu pa je bila po dirki odvzeta zmaga, ker naj bi po trku nepravilno prevozil šikano. Domnevno je imel pri diskvalifikaciji Senne prste vmes tudi Balestre, ki je s tem "pomagal" rojaku Prostu.
V najbolj priljubljenem bencinskem športu se je sicer zelo zavzemal za izboljšanje varnosti, bil pa je tudi eden najbolj zaslužnih, da so leta 1989 iz dirkalnikov umaknili turbo polnilnike.
V mladosti novinar
Balestre je bil med drugo svetovno vojno skrivni agent francoskega odporniškega gibanja, leta 1950 pa je s svojim prijateljem Robertom Hersantom ustanovil tudi znano revijo Auto journal.
M. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje