Marussia in Caterham se ukvarjata s hudimi finančnimi težavami. Pri Caterhamu so že sporočili, da bodo najverjetneje morali izpustiti naslednji dirki, enaka usoda čaka tudi Marussio, ki se mora odpovedati nastopu na nedeljski dirki za VN ZDA. Pri Caterhamu, ki je že v stečaju, iščejo novega kupca, Marussia pa za nadaljevanje sezone potrebuje pošteno finančno injekcijo.
Od leta 2010 tri nove ekipe propadle
To pomeni, da bo v Austinu na štartu namesto 21 dirkalnikov le 18. Finančne težave manjših kolektivov v formuli ena niso novost, a dalo bi se jih preprečiti, so prepričani številni. Omenjenima moštvoma grozi propad, kar bi pomenilo, da niti eni ekipi, ki se je karavani formuli ena pridružila od leta 2010, ni uspelo preživeti. "Od leta 2010 so v formulo ena prišle tri ekipe. Vse tri so propadle," je za Telegraph povedal namestnik vodje moštva Force India Bob Fernley. Nadaljeval je: "To se je napovedovalo že od začetka. Pri vodenju formule ena ima besedo le pet moštev. Če bomo tako nadaljevali, bomo izgubili še več ekip." Ob Marussii in Caterhamu je pred začetkom lanske sezone propadel še HRT oziroma Hispania Racing. "Če bi omejili zapravljanje in zasnovali pravičnejšo delitev denarnih nagrad, bi Marussia in Caterham morda preživela," je še dodal.
Nagrada le desetim najboljšim moštvom
Prav denarne nagrade so maja lani dvignile ogromno prahu. Pogačo, vredno 535 milijonov evrov in namenjeno izplačilu denarnih nagrad, si je do tedaj razdelilo deset ekip, preostali dve pa sta v prejšnjih treh sezonah po zaslugi starega sporazuma Concorde prejeli še 7,6 milijona evrov. Od lanskega leta naprej enajstouvrščena ekipa ne dobi niti centa. "Zadnja tri leta smo jih sicer izplačevali vsem, saj smo imeli poseben dogovor z nekdanjim predsednikom Mednarodne avtomobilistične zveze Maxom Mosleyjem, a zdaj bomo nagrade izplačevali le deseterici najboljših. To je vse," je bil za Telegraph maja lani kratek in jedrnat vodja formule ena Bernie Ecclestone. S prejšnjo nagradno klavzulo so pri formuli ena želeli finančno pomagati novim ekipam, potem ko so se ob izbruhu gospodarske krize iz tega športa umaknili BMW, Toyota in Honda. Zadnja se sicer v kraljico motošporta vrača prihodnje leto.
Kartikejan: Nihče jih ne bo pogrešal
Da je elitni razred motošporta za manjše ekipe postal popolnoma nevzdržen, meni tudi nekdanji dirkač HRT-ja, Narain Kartikejan. Po njegovem mnenju so stroški v formuli ena ušli izpod nadzora. "Ta šport je enostavno predrag in popolnoma nevzdržen za manjše ekipe. Najprej je propadel HRT, zdaj bosta še Caterham in Marussia. Na to se je čakalo že od leta 2010," je zapisal na Twitterju. Čeprav je angleško-ruski ekipi z nesrečnim Julesom Bianchijem v Monte Carlu uspelo osvojiti prvi točki v zgodovini moštva, pa Indijec meni, da tako Marussia kot Caterham nista pustila vidnejšega pečata na formuli ena. "Dirko v Austinu bo začelo le 18 dirkalnikov. Žal nihče ne bo pogrešal manjkajočih, potem ko bo brez večjih incidentov odpeljan uvodni krog - in to je resnica," je še zapisal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje