Danil Kvjat letos prvič nastopa v formuli ena. Do zdaj je najboljši uvrstitvi dosegel v Melbournu in Silverstonu, kjer je bil deveti. Foto: EPA
Danil Kvjat letos prvič nastopa v formuli ena. Do zdaj je najboljši uvrstitvi dosegel v Melbournu in Silverstonu, kjer je bil deveti. Foto: EPA

Res je, da je formula ena v zadnjih 15 letih postala precej bolj varna od časov, ko so se za laskavi naziv najboljšega v kraljici motošporta potegovali Ayrton Senna, Alain Prost, Nigel Mansell in drugi.

Dirkališča so posodobili, izletne cone so podaljšali in asfaltirali, s čimer so precej pripomogli k upadu nevarnih nesreč, še posebej so varna nova dirkališča, ki jih je osnoval Nemec Hermann Tilke.

Tveganja ni mogoče izbrisati
Kljub vsemu smo prejšnji mesec videli štiri hude trke. Kimi Räikkönen je svojega ferrarija raztreščil v Silverstonu, Lewis Hamilton je zletel s steze med kvalifikacijami v Hockenheimu, v Budimpešti so v zaščitno ogrado z visoko hitrostjo zleteli še Kevin Magnussen, Marcus Ericsson in Sergio Perez. Komaj 19-letni Kvjat, ki v letošnji sezoni kljub pomanjkanju izkušenj niza zelo dobre rezultate, je prepričan, da so dirkači moderne formule ena enako pogumni kot legendarni dirkači iz zlatega obdobja tega športa. "Formula ena po vseh teh letih ostaja šport, v katerem je hrabrost izjemno pomembna. Ne želim slišati očitka, da dirkači danes ne upamo več dirkati na zmogljivosti svojega dirkalnika in da smo v primerjavi z vozniki iz osemdesetih let prejšnjega stoletja prave mevže. To je navadno sr*nje," je bil neposreden Rus.

"Ko pri 340 km/h zamudiš z zaviranjem, se kar naenkrat znajdeš pred zaščitno ogrado, četudi je izletna cona dolga sto metrov. Tveganja v formuli ni mogoče izbrisati," je dodal Kvjat, ki v dirkaškem seštevku za SP v F1 zaseda 15. mesto.