Na prvi dirki sezone v Melbournu je bil Mercedes razred zase. Valtteri Bottas je maestralno odpeljal dirko za VN Avstralije in suvereno zmagal. Sledil mu je Lewis Hamilton, ki mu je morebitni boj za zmago preprečil odlomljen del podvozja.
Na drugi dirki sezone v Manami smo bili sprva priča povsem drugačni zgodbi. Ferrari je krajši premor med dirkama odlično izkoristil in nadoknadil zaostanek za svojim največjim tekmecem iz zadnjih let. Oba dirkača kultnega italijanskega kolektiva sta bila precej hitrejša od tekmecev na prostih treningih, v kvalifikacijah in tudi na dirki.
A usoda se je z moštvom iz Maranella kruto poigrala. Sebastian Vettel si je oder za zmagovalce zapravil z napako v 38. krogu, Leclercu je zagodel pogonski sklop in sanje o zmagi so se razblinile kot milni mehurček. Mercedesa sta nepričakovano dosegla dvojno zmago, a v moštvu vseeno niso povsem zadovoljni.
Brawn: Morali bi biti v sedmih nebesih
Čeprav ima Mercedes v konstruktorskem seštevku 39 točk naskoka pred Ferrarijem, je dirkaški konec tedna v Bahrajnu pokazal, da inženirje v Brackleyju čaka še veliko dela. Vsaj tako meni generalni direktor formule ena Ross Brawn. "Če na prvih dveh dirkah sezone dosežete dve dvojni zmagi, bi morali biti v sedmih nebesih, saj ste največjemu tekmecu zadali zares hud udarec. In kljub vsemu je vodja Mercedesa Toto Wolff v nedeljo poudaril, da je po res impresivni dirki v Albert Parku sledila streznitev v Bahrajnu. Če Leclercu ne bi odpovedoval motor, Lewis ne bi nikoli dobil priložnosti za boj za zmago. Prav tako Valtteri ne bi dobil priložnosti, da dirko zaključi na drugem mestu, s tem pa tudi ohrani vodstvo v dirkaškem seštevku za svetovno prvenstvo," je poudaril Brawn, ki je sicer deloval pri obeh ekipah: pri Ferrariju med letoma 1997 in 2006, pri Mercedesu med letoma 2010 in 2013.
Moštva hitro zaspijo na lovorikah
Dodal je: "Pri Mercedesu se zavedajo dejanskega stanja in morajo se hitro zbrati, če želijo dobiti boj s Ferrarijem, ki je letos precej bolj konkurenčen kot v zadnjih sezonah." 64-letni Anglež je poudaril, da se moštva po silnih uspehih zlahka ujamejo v zanko uspeha, zaspijo na lovorikah in padejo z vrha. Wolff je sicer že pred začetkom sezone večkrat poudaril, da od svojih podrejenih vselej zahteva maksimum, prav tako si prizadeva, da se v moštvo po petih zaporednih naslovih svetovnega prvaka ne prikrade občutek samozadovoljstva.
Allison: Bahrajn se ne sme več ponoviti
Tehnični vodja Mercedesa James Allison je presrečen, da je ekipi pretekli konec tedna uspelo osvojiti skoraj vse točke, ki so bile na voljo. Obenem ostaja povsem miren, saj se zaveda, na katerih področjih je imel na dirkališču Sahir Ferrari odločilno prednost. "V Bahrajnu zadnja dela naših dirkalnikov nista bila stabilna, zaradi česar so se gume pregrevale. Posledično smo tu in tam izgubili desetinko ali dve v primerjavi s ferrarijema, ki sta imela v Manami tako dober dirkaški konec tedna kot mi v Melbournu," je pojasnil in nadaljeval: "Po dirki nam je odleglo. Zdaj vemo, kaj moramo storiti, da se nam tak konec tedna, kot je bil v Bahrajnu, ne ponovi več."
"Zelo težko je vse narediti prav. Ključno je, da v težkih trenutkih, ko ti ne gre najbolje, ne obupaš," je še povedal angleški inženir, ki je v formuli ena pred Mercedesom sodeloval že z Benettonom, Larroussom, Ferrarijem, Renaultom, Lotusom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje