O uvedbi novih opozoril za tiste najbolj nevarne dirkače bodo razpravljali ob naslednji veliki nagradi v Barceloni. Nekatere ekipe so zaradi preveč ostrih prehitevanj in nespoštovanja dogovorov znotraj ekip takšno zamisel podprla, ni pa še povsem enotnega dogovora. Jasno pa je, da mora biti v vsakem primeru kaznovana prehitra vožnja čez bokse.
"Gre za zapleteno vprašanje. Moramo biti povsem uravnoteženi, saj je kazen za dirkača resna stvar. Moramo biti prepričani, da jo je res zaslužil," dodaja Whiting in poudarja, da bodo že na naslednjih dirkah opazovali vedenje dirkačev in nato določili neuradno lestvico kazni, s katero bodo videli, kako bi sistem deloval, če bi ga zares uvedli.
Glavna skrb dirkačev in moštev, zaradi katere niso najbolj navdušeni nad morebitno novostjo, je seštevanje kazni. Po njihovem prepričanju bi lahko več manjših prekrškov, ki sami niti ne bi povzročili kazni, vodilo do prepovedi nastopa na kateri izmed dirk. Po drugi strani pa bi z novim sistemom, ki naj bi bil podoben, kot je v nogometu kaznovanje z rumenimi in rdečimi kartoni, nadomestili zdajšnji način, ko se za kazni odloča vsako vodstvo dirke posebej, kazni pa tudi niso enotne.
Lansko sezono so zaznamovale številne nesreče, ki so se zgodile zaradi neodgovorne vožnje že kmalu po štartu in vplivale na razplet dirk. Romain Grosjean je "zakuhal" znamenito nesrečo na VN-ju Belgije, kar na 12 dirkah pa je bil vpleten v sedem trkov v prvih krogih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje