Piastri je tako zarezal v prednost Maxa Verstappna in Landa Norrisa. Britanec, ki je sobotne kvalifikacije končal na 17. mestu, je na koncu osvojil 4. mesto, Nizozemec je bil peti. Norris, ki je pred svojega največjega tekmeca v letošnji sezoni smuknil v 49. od 51 krogih, je za nameček odpeljal še najhitrejši krog, tako da je zmanjšal zaostanek za Verstappnom za tri točke.
Praktično brezhibno pa je dirko odpeljal njegov moštveni kolega Piastri. Za napad na vodstvo neposredno po startu je bilo premalo prostora, a svojo prvo pravo priložnost je v nadaljevanju spretno izkoristil, nato pa s sijajnimi manevri odbijal Leclercove poskuse. V zaključku se mu je vendarle uspelo odlepiti od najbližjih zasledovalcev za drugo zmago v karieri.
S tem je McLarnu znatno pomagal do vodstva v konstruktorskem prvenstvu, kjer prvič po zelo dolgem času ne vodi več Red Bull. Ta ima po 17 dirkah sezone zdaj 20 točk zaostanka. Ferrari na tretjem mestu za McLarnom zaostaja za 51 točk.
V dirkaškem seštevku ima Verstappen 313 točk oziroma 59 točk več od drugouvrščenega Norrisa, na tretjem mestu jih ima od Nizozemca 78 manj Leclerc. Številni iz boja za naslov prvaka ne izključujejo niti Piastrija, ki je z 222 točkami na četrtem mestu.
Sezona se nadaljuje v Marina Bayju, kjer bo že naslednji konec tedna na sporedu dirka za VN Singapurja.
Leclerc zadržal Piastrija, Perez mimo Sainza
Leclerc je dirko začel brezhibno, z zunanjega dela steze je za hip zaprl Piastrija in v uvodni zavoj proge zapeljal kot vodilni. Seveda mu je šlo na roko tudi dejstvo, da je od starta do uvodnega zavoja zgolj 90 m ravnine. Slabše se je odrezal Leclercov moštveni kolega Sainz mlajši, ki je izgubil boj s Perezom in padel na četrto mesto. Mehičan je Španca ugnal po notranji strani uvodnega zavoja. Norris, ki je sobotne kvalifikacije sklenil šele na 17. mestu, dirko pa začel s 15. startnega položaja, je že v prvem krogu nadoknadil dve mesti, na začetku drugega je prehitel še Nica Hülkenberga (Haas) za 12. mesto. Azerbajdžansko preizkušnjo je začel na najtrši različici gum.
Zanimivo, Leclerc in Piastri sta 4. krog odpeljala v identičnem času (1:48,408). Leclerc je še naprej nizal najhitrejše kroge, v 9. krogu je postavil čas 1:47,672, bil je šest desetink hitrejši od Piastrija, prednost pa je narasla že na dve sekundi in pol, v 11. krogu že več kot tri sekunde.
21. krog in sprememba v vodstvu
Zasuk v boju za zmago se je zgodil po prvih postankih. Leclerc je srednje trde gume zamenjal za najtršo različico, kar se je poznalo na času. Prednost pred Piastrijem je hitro skopnela, Avstralec pa je nato v 21. krogu presenetil Monačana v uvodnem zavoju, ga prehitel in v naslednjem sklopu zavojev zadržal za seboj. Dirkač McLarna je pritiskal na plin, a nikakor se mu ni uspelo odlepiti od ferrarija, ki je bil ves čas prisoten v vzvratnem ogledalu. Leclerc je sicer dvakrat poskušal z napadom, a se je obakrat umaknil. Bolje rečeno, Piastri je zablestel z odličnimi obrambnimi manevri.
Trk Sainza in Pereza v predzadnjem krogu
Monačan je do konca dirke lovil Avstralca, zaradi česar so bile njegove gume iz kroga v krog bolj obrabljene, to pa je na koncu v boj za drugo mesto povabilo Pereza, ki se mu je prilepil na zadek dirkalnika. Krog pred koncem je Perez napadel Leclerca, ta se je ubranil, njun boj pa je izkoristil Sainz, ki je zapeljal na tretje mesto. Španec se je nato v naslednjem sklopu zavojev zapletel z Mehičanom, prišlo je do rahlega stika z gumami, zaradi česar je Sainz izgubil nadzor nad dirkalnikom. Oba dirkača zletela v zaščitno ogrado, dirka pa se je posledično končala za virtualnim varnostnim avtomobilom.
Dirka za VN Azerbajdžana, Baku
# | Dirkač | Moštvo | Čas |
1 | Oscar Piastri | McLaren | 1:32:58,007 |
2 | Charles Leclerc | Ferrari | +10,910 |
3 | George Russell | Mercedes | 31,328 |
4 | Lando Norris | McLaren | 36,143 |
5 | Max Verstappen | Red Bull | 1:17,098 |
6 | Fernando Alonso | Aston Martin | 1:25,468 |
7 | Alexander Albon | Williams | 1:27,396 |
8 | Franco Colapinto | Williams | 1:29,541 |
9 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:32,401 |
10 | Oliver Bearman | Haas | 1:33,127 |
11 | Nico Hülkenberg | Haas | 1:33,465 |
12 | Pierre Gasly | Alpine | 1:57,189 |
13 | Daniel Ricciardo | RB | 2:26,907 |
14 | Guanjü Džov | Sauber | 2:28,841 |
15 | Esteban Ocon | Alpine | 1 krog |
16 | Valtteri Bottas | Sauber | 1 krog |
Odstop: Juki Cunoda (RB), Lance Stroll (Aston Martin), Sergio Perez (Red Bull), Carlos Sainz ml. (Ferrari) | |||
Najhitrejši krog: Lando Norris (1:45,255) |
Skupni vrstni red 2024, dirkači (17/24):
# | Dirkač | Moštvo | Točke |
1 | Max Verstappen | Red Bull | 313 |
2 | Lando Norris | McLaren | 254 |
3 | Charles Leclerc | Ferrari | 235 |
4 | Oscar Piastri | McLaren | 222 |
5 | Carlos Sainz ml. | Ferrari | 184 |
6 | Lewis Hamilton | Mercedes | 166 |
7 | George Russell | Mercedes | 143 |
8 | Sergio Perez | Red Bull | 143 |
9 | Fernando Alonso | Aston Martin | 58 |
10 | Lance Stroll | Aston Martin | 24 |
11 | Nico Hülkenberg | Haas | 22 |
12 | Juki Cunoda | RB | 22 |
13 | Alexander Albon | Williams | 12 |
14 | Daniel Ricciardo | RB | 12 |
15 | Pierre Gasly | Alpine | 8 |
16 | Oliver Bearman | Ferrari, Haas | 7 |
17 | Kevin Magnussen | Haas | 6 |
18 | Esteban Ocon | Alpine | 5 |
19 | Franco Colapinto | Williams | 4 |
20 | Guanjü Džov | Sauber | 0 |
21 | Logan Sargeant | Williams | 0 |
22 | Valtteri Bottas | Sauber | 0 |
Skupni vrstni red 2024, konstruktorji (17/24):
# | Moštvo | Dirkaška zasedba | Točke |
1 | McLaren | Norris, Piastri | 476 |
2 | Red Bull | Verstappen, Perez | 456 |
3 | Ferrari | Leclerc, Sainz ml., Bearman | 425 |
4 | Mercedes | Hamilton, Russell | 309 |
5 | Aston Martin | Alonso, Stroll | 82 |
6 | RB | Ricciardo, Cunoda | 34 |
7 | Haas | Hülkenberg, Magnussen | 29 |
8 | Williams | Albon, Colapinto, Sargeant | 16 |
9 | Alpine | Gasly, Ocon | 13 |
10 | Sauber | Bottas, Džov | 0 |
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje